středa 3. června 2015

Dětský pokoj

Momentálně jsme ve fázi plánování stavby domu (bydlet bychom měli na podzim) a já už se moc těším, až Adelíně budu zařizovat dětský pokoj.
Celý život jsem bydlela v bytě a vždy jsem si říkala, jak by bylo krásný, si jednou zařídit vše podle sebe! Podlahy, nábytek, koupelnu-prostě si vše navrhnout sám. A teď to vypadá, že se konečně dočkám. 

A teď mimo plánování, moje dcera s námi spí od narozeni v jedné místnosti. Protože je mi blízká idea kontaktního rodičovství (více zde), zhruba od půl roku s námi spí i v jedné posteli. Má to své velké plusy i mínusy. Protože kojím, nemusím několikrát za noc vstávat a jít si pro dítě do postýlky, popřípadě do jiného pokoje. Navíc je to krásný pocit, když se ráno probudíte a culí se na vás vaše miminko :-) Co se negativ týče, společné spaní se bohužel neobejde bez občasných kopanců a škrábanců, obvzlášť pokud máte tak živé dítě jako já.

Na podzim 2015, kdy bychom měli bydlet, bude dceři cca 15 měsíců, to už bude dostatečně velká na to, aby měla svůj vlastní pokoj. Když jsem nedávno hledala inspiraci na internetu, překvapilo mě, jak nevkusně jdou pokojíčky zařídit. I když ono samozřejmě platí, co se líbí mně, nemusí se líbit ostatním.

Protože celý dům budeme mít v přírodních, světlých barvách, ani dětský pokoj se nebude lišit. V každém pokoji chci bílý nábytek (i kuchyňská linka bude bílá), světlou podlahu (ta bude ve všech pokojích stejná), a aby pokojíček byl aspoň trochu barevný, zvolím pastelové barvy.

Toto je pro mě představa ideálního pokoje. Světlý, vzdušný, nepřeplácaný.

Na jedné stěně bude zřejmě tapeta, mám 3 favority:






A pidi nábytek samozřejmě musí ladit :)



Co říkáte na vybrané barvy? Je něco, co v dětském pokoji nesmí chybět? Pokud ano, sem s inspirací!

5 komentářů

  1. To bude krásný pokojíček už se těším na fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Diky:-) Uz se tesim,az se vyradim,fotky pak urcite dodam.

    OdpovědětVymazat
  3. Super, takhle by se mi to taky líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ke světlým podlahám - jsou krásný, ale je na nich fakt všechno vidět. Takže podlaha v obýváku dostává momentálně nový, tmavší nátěr...
    Teodorovi bude brzo 15m a neumím si představit, že by spal v jiném pokoji, nebo že by dokonce spal celou noc :-p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dany, zase tak světlý je mít nebudeme, máme zatím v merku tyto:
      http://www.quick-step.co.uk/laminate/classic/QSM073_havanna-oak-natural-with-saw-cuts-planks
      Uvidíme ale, jak budou vypadat v reálu.

      A k tomu spaní, to je jen takovej můj sen, že začne někdy spát sama a ve svým a nebude mě ve spaní kopat do hlavy:D Spíš to bude mít jako místnost na hraní, později snad konečně na spaní, pořád doufám, že se do té postýlky jednou vrátí.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.