sobota 20. června 2015

Letní výprodeje

Co na sebe?

Asi každá z nás si nejednou položila tuto otázku. Ať už před odchodem do práce, na zkoušku, v těhotenství, po porodu, když zhubla nebo naopak přibrala. 

V těhotenství jsem si koupila minimum oblečení, nechtělo se mi za něj utrácet s vidinou, že ho využiju jen pár měsíců. Investice do výměny šatníku mě ale neminula teď, kdy mám o 10 kg míň než před těhotenstvím. Vše je mi velké, nic mi nesedí a nosím velikost, jakou jsem měla naposledy na gymplu.

To, že před časem H&M spustilo svůj e-shop, celkem pravidelně ruinuje moji peněženku. Protože se čas strávený v obchodech a nákupních centrech snažím eliminovat na minimum, po narození dcery nakupuji téměř výhradně v e-shopech. Tak jsem si udělala radost a nakoupila zase pár kousků o číslo menšího oblečení, když jsou ty výprodeje.








Poslední dobou nosím co nejjednodušší oblečení, nejčastěji džíny, legíny, džínové kraťasy, popřípadě sukni v kombinaci s jednobarevným tričkem nebo tílkem.

Snažím se, aby oblečení bylo co nejpraktičtější, ideálně v tmavších barvách, aby na něm nebyly vidět otisky miniručiček Adelíny. Vždy se se mnou moc ráda dělí o dojmy z oběda:)

Co nosíte vy, v čem se cítíte nejlíp? A kde nejčastěji nakupujete?

Krásnou sobotu všem a těším se na inspiraci.

Z.♥


2 komentáře

  1. vůbec nemám odvahu kupovat na eshopech oblečení. Párkrát jsem to zkusila a padla mi asi půlka věcí. Nejčastěji a nejraději chodím do Camaieu. Skoro pokaždé si odnesu plnou tašku věcí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně maximálně vyhovuje Tchibo a HM. Velikosti už mám odzkoušené a vím, že mi to sedne (kupuju si už i kalhoty) a nakupuju, když je doprava zdarma, ušetří mi to spoustu času.

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.