úterý 30. června 2015

Už to bude rok


Blíží se červenec a já si pamatuju svoje loňský pocity, když byl poslední červnový den. Věděla jsem, že se blíží měsíc, kdy už nebudeme 2, ale 3, že už se to nenávratně blíží a já to nemůžu změnit.

Nebála jsem se, jen jsem byla lehce nervózní, nevěděla jsem, co mě čeká a těšila jsem se na to, jak bude moje dítě vypadat, na koho bude podobný, jak vše budeme zvládat, jaký to bude být mámou.

Prohlížím si teď fotky z porodnice a jsem opravdu nostalgická, jak je možný, že to tak rychle uběhlo? Připadá mi to, jak kdyby to bylo včera.







Bude to rok, co jsem máma, co jsme 3. Máme za sebou rok plný změn a moc se těším na to, co bude. 

Z malého uzlíčku, co jen jí a spí se stává člověk s osobností, každý den dítě dělá neuvěřitelné pokroky. A ač to byl rok někdy hodně náročný, byl nádherný!


Z.♥






Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.