úterý 23. června 2015

V jednoduchosti je síla

To si tak člověk brouzdá na netu a hledá nějaký recept na zvednutí nálady do deštivého počasí. Výsledkem je tento vynikající dortík. Je tak dobrý, že vám jeden kousek určitě nebude stačit.

Příprava není vůbec složitá.






Budete potřebovat:

Na piškot:


4 vejce
4 lžíce polohrubé mouky
4 lžíce cukru krupice
1/2 prášku do pečiva
2 lžičky škrobu

Klasicky ušleháme žloutky s cukrem, bílky zvlášť. Do žloutků přidáme mouku, prdopeč, solamyl, cukr, nakonec vyšlehané bílky. Těsto dáme do vymazané formy a pečeme zhruba 15 minut v předehřáté troubě na 180 stupňů. Po upečení necháme v troubě pozvolna vychladnout.

Na krém:

250 g tvarohu
smetana ke šlehání 200 ml
vanilkový pudink
mléko na přípravu pudinku
50 g cukru
sezónní ovoce, já použila maliny a třešně

Mezitím, co chládne piškot, uvaříme si pudink dle návodu, hotový ho pak necháme vychladnout. Vyšleháme si tvaroh s cukrem a poté postupně zašleháváme vychladlý pudink. Nakonec si vyšleháme šlehačku a trošku ji přidáme i do pudinkového krému na zjemnění.

Piškot si potřeme vrstvou marmelády, já zvolila jahodovou od babičky, z obchodu nikdy nekupuji. Poté na piškot dáme krém, navrch šlehačku, na závěr ozdobíme ovocem. Já měla po ruce třešně a maliny ze zahrádky, můžete samozřejmě udělat dort jen s malinami nebo jahodami.

Necháme ideálně přes noc vychladit v ledničce, poté podáváme.

Je opravdu výborný!




Z.♥








3 komentáře

  1. Tohle jsme zrovna s babičkou pekly o víkendu a na vrch jsme daly třešně, úplně to miluju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja uz jsem de dostala do stadia,kdy pecu 2-3 dezerty za tyden :-)Bez sladkyho bych nevydrzela ani jeden den.A tento recept je fakt vybornej!

      Vymazat
  2. Juu, to jsem ráda, že chutnal!:) Já peču taky tak třikrát do týdne. Jak se nekupujou sušenky a ty hnusy z obchodů, tak je třeba mít něco domácího ke kafi a k snídani:).

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.