sobota 25. července 2015

A co děti? Mají si kde hrát?

K dětem neodmyslitelně patří hračky a hraní si. 

Nejsem zastáncem kvanta hraček a A. jich rozhodně hodně nemá. Všechny, co jsme nashromáždili za jeden rok jejího života, by se vlezly do jednoho menšího koše.

Začala se o ně pořádně zajímat až tak kolem půl roku, do té doby ji zaujalo tak maximálně chrastítko s oddělávacími kroužky, ty mohla sdělávat a nandávat donekonečna.  V té době trávila nejvíc času na mě, se zájmem pozorovala, co dělám. Ať už u vaření, uklízení nebo se zajímala o okolí na procházce.


 V roce má několik favoritů, jsou to hračky, které vždy bezpečně zaujmou.


  • Od tety dostala tuto šílenou věc z plastu. Já osobně bych ji nikdy nekoupila, protože se snažím eliminovat plastové věci, ale jak už to tak bývá, to, co neosloví mě, nadchne dítě.



A. tráví desítky minut denně tím, že se učí vhazovat různé tvary dovnitř (občas se trefí do té správné dírky, ale vydrží i 5 minut cpát hvězdičku do kulatého otvoru :-). Navíc se z boku dají oddělat destičky se zvířátky, hračka se dá vlastně rozebrat úplně celá. Dítě opravdu zabaví a zabaví i mně, protože ji denně tak 10x dávám dohromady.





  • Puzzle, které jsem kupovala hlavně jako podložku na zem, teď mají zcela nové využití. Adelína je dokáže rozebrat a rozházet po pokoji během 10 minut. Dát je do kupy, mi opět zabere spoustu času.



  • Na své 1. narozeniny dostala houpacího koně, kterému zatím nevěnuje tolik pozornosti, jak jsem si předstupovala. Za to stavět a bourat věže z kostek ještě po mně, to je zábava, která neomrzí snad nikdy.




  • Nejvíc ale vedou hračky z IKEA. Jsou super! Stojí pár korun, Adél opravdu baví a hlavně jsou ze dřeva, takže vydrží.



  • Tento týden jsem koupila mimo jiné i balení balónků a to představuje nekonečnou zábavu. Nejen pro Áďu, ale i pro nás, rodiče, můj muž má totiž hrozně rád, když mu házím míčky a zkouším ho, kolik jich dokáže chytnout :-) 

Občas mám pocit, že mám děti 2.










Taky má A. moc ráda čtení, leporela a procházky, o tom už ale příště.

Pokud máte děti, kolik utrácíte za hračky? A nakupujete je s rozvahou nebo je vám jedno, s čím si dítě hraje?

Pište, zajímá mě to.

Z.♥






Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.