čtvrtek 30. července 2015

Červencové nákupy

Blíží se konec července, je čas sesumarizovat, za co jsem utrácela :)

Po dlouhé době jsem nakupovala na Ebay a vybrala jsem samé hezké kousky. Našla jsem si na FB skupinu, kde lidi přidávají recenze a reálné fotky produktů, takže by nemělo hrozit, že dojde šunt.

Nejvíc se těším na peněženku, tu si chválili opravdu hodně, šaty pro Adíška už došly, jsou super, bavlněné, moc hezké provedení (cena 75 Kč), pořadač na kočárek na křupky a klíče jsem objednala včera (v ČR stojí trojnásobek) a tylovku jsem objednala jen tak na zkoušku. V minulém článku jsem dávala fotku krásné tylovky na míru od Akromis z Fleru, teď jsem si vybrala černou, stojí jen 200 Kč, tak uvidíme.








Dost často nakupuju v Tchibu, miluju jejich bavlněné věci. Spodní prádlo nakupuji v podstatě jen tam a pokud něco kupuji mému milému, tak většinou právě v Tchibu.









A poslední kup ze zdravé výživy, kde nechávám velké částky pravidelně :) Objevila jsem úžasnou mast z rakytníku, je skvělá pro děti i dospělé, pak heřmánkový sirup na zklidnění dětí (ten by Adelína musela pít po litrech) a pak esenciální oleje s vůní citrónu a levandule.





A co hezkého jste si pořídily v červenci vy? Za co nejvíc utrácíte? Za oblečení, boty nebo třeba doplňky do bytu?

Budu se těšit na komentáře.

Hezký blížící se víkend, my se pomalu chystáme na dovolenou do Alp :)

Z.♥











4 komentáře

  1. Nejvíc utrácím za kosmetiku, do oblečení a doplňků se musím trochu nutit :-)
    Užijte si Alpy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani,kolik za tu kosmetiku mesicne das?Dost casto nad tim premyslim:-)

      Vymazat
  2. Zdravím :-)
    Chtěla jsem se zeptat, jaká byla v reálu ta dlouhá tylová sukně? Chtěla jsem objednávat, jen mi přišlo, že bude asi víc průhledná, než je na fotkách :-)
    Krásný podzimní den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukně je nic moc. Má 2 vrstvy-neprůhlednou asi po kolena a pak průhlednou, vypadá to zvláštně. Navíc je dole celkem úzká, takže pro ty, co dělají dlouhé kroky jako já, trošku problém :-)
      Mám ji ale schovanou na příští léto, že mi ji mamka nějak zkusí upravit, aby byla použitelná.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.