středa 19. srpna 2015

Malá giveaway

Giveaway.


Nemám ráda to slovo a přiznám se, že než jsem si začala psát svůj blog, vůbec jsem ho neznala. 

Narazila jsem ale na jeden článek úspěšné bloggerky, který mě nesmírně pobavil a autorka v něm psala, že každá správná bloggerka by měla jednou za čas vymyslet nějakou tu giveaway, aby nalákala lidi na svůj blog:-)

No... Dozvídám se, že někteří můj blog čtou, že se jim líbí a jsme za to nesmírně ráda.

Já sama jsem se nedávno do jedné takové akce o dárek zapojila (podruhé v životě) a světe div se, já vyhrála :) Tento týden mi došel moc hezký balíček až z dalekého Prešova a udělal mi velkou radost.

Proto jsem se rozhodla, že bych svoji výhru měla nějakým způsobem "vrátit". Dlouho jsem přemýšlela, co bych měla do soutěže věnovat.

Tím, že můj blog není zaměřený na nic konkrétního, nepíšu o módě, o kosmetice, ale o všem možném, co mi dělá radost, rozhodla jsem se věnovat 2 kosmetické produkty, které mám moc ráda.



Určitě každý znáte úžasné voňavé sprchové gely od Dermacolu. Pokud ne, doporučuju, uvidíte, že nic voňavějšího neexistuje :) A laky od Miss sporty, to je klasika. Vybrala jsem jeden z letních odstínů, když už se nám pomalu blíží ten podzim...


Takže podmínky jsou jasné. Napiš mi sem do komentáře, kde mě "sleduješ", jestli na IG nebo tady na bloggu a proč čteš zrovna můj blog. Nezapomeň připojit i mail, ať můžu výherkyni kontaktovat :-)


KONEC SOUTĚŽE JE ZA TÝDEN, TJ.26.8.

Díky za přízeň,

Z.♥

3 komentáře

  1. Milá Zuzanko, tvůj blog jsem si oblíbila, protože tvé recepty jsou pro mě velkou inspirací. A přestože jsem bezdětná, tvé články mě baví a ráda se sem vracím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, jsi ve hře :) A děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  2. Vidím, že jsem zase něco prošvihla :-(

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.