čtvrtek 20. srpna 2015

Natibaby Pancy Beige s vlnou

Měla jsem možnost otestovat další šátek, v pořadí 7. :-)

Je to limitka z roku 2011, moje první zkušenost se značkou Natibaby.

Měla jsem domluvené focení s fotografkou,oblečení vybrané a sháněla jsem šátek, který by mi ladil k sukni. Našla se jedna úžasná maminka, která, i když se neznáme, mi zapůjčila tuto nádheru. Doteď nějak nevěřím tomu, že se najde někdo tak ochotný, že ne zrovna levnou záležitost půjčí úplně cizímu člověku.

Paradoxem je, že se mi ve finále líbí černobílé fotky, kde barva šátku není vůbec vidět, mnohem víc jak barevné.






Vy, co šátkujete, kolik šátků vám prošlo pod rukama? Já zas včera seděla dlouho do noci u počítače a mám totiž vyhlídnutý další...:)



Je to prostě silnější než já :)

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.