úterý 4. srpna 2015

Nosítko s velkým N

Recenzi na námi vyzkoušená nosítka už jsem psala.

Jsme zpět z Alp, kde bylo nádherně (pak o tom napíšu samostatný článek) a naše Tula se opět osvědčila na 1*. Zvládla jsem i pořádně dlouhý výlet přes 10 km s dcerou na břichu a šlo se mi skvěle.






Často se mě lidi ptají, v čem je Tula Toddler, kterou tak moc vychvaluju, kudy chodím, tak úžasná oproti ostatním značkám. Je na čase to shrnout.

  • Tula na první pohled zaujme svými vzory, žádná jiná značka tak hezké nedělá

  • nosítko má velmi dobře propracovaný bederní pás. Je dostatečně široký a dostatečně vypolstrovaný, takže nikdy netlačí (např. u Kibi mě bederák dost tlačil)

  • látka kolem nožiček dítěte je vypolstrovaná, takže nehrozí otlaky (opět srovnávám s Kibi nebo třeba s úvazem batoh v šátku)

  • nastavení popruhů se ani po několika hodinách rychlé, svižné chůze nepovolí, to je pro mě největší plus!

  • Tula se krásně nosí na zádech, daří se mi ji i zapnout výš, jak ostatní nosítka (Kibi, Manduca, šátkové mei-tai)

  • A jako největší bonus máte na bederáku kapsičku, kam dáte třeba peníze na kafe nebo klíče :-)




Objednávala jsem tady.

Dodání cca za 14 dnů.


Z.

4 komentáře

  1. Úchvatný vzor na nosítku!!! Já jsem sice šátková, ale tohle je bomba! A fotky úžasné!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla taky šátková, ale od doby, co mám Tulu, šátky leží ladem:)

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Vypadá to, že jsi změnila barvu a délku vlasů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, vše je při starým, fotky klamou.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.