sobota 29. srpna 2015

Srpnové nákupy


Je super si na konci měsíce sesumarizovat to, za co člověk utratil.

Tento měsíc jsem se celkem krotila:)

Jsem teď ve fázi, kdy mi dorůstá ofina, tak mě napadlo nakoupit si pár čelenek. Fakt se mi nechce za ně dávat 50 Kč/ks z drogerie, takže jsem se mrkla na Ebay a koupila si 3 kousky, které mě vyšly dohromady asi na 70 Kč. Dorazily za 14 dnů a jsou super, i s kvalitou jsem spokojená.

Dnes jsem si objednala i podzimní  pletené čepky, tak jsem zvědavá.




Adélce jsem koupila víc věcí, na ní rozhodně nešetřím.

Opět bojkotuje kočár, občas i nosítko, tak jsem jí koupila tříkolku. Je to šílená plastová věc, ale co by člověk pro radost dítěte neudělal. Nové stojí kolem 1000, což bych za kupu plastu nikdy nedala, takže jsem pátrala v bazarech. Večer jsem hodila poptávku, nabídky se jen hrnuly a další den mi ji moc hodná paní dovezla až domů. 

Na podzim jsem jí pak koupila softshellové kalhoty, nebyly vůbec drahé, navíc je to česká výroba, zájemci mrkněte sem.
Do autosedačky jsem koupila textilní vložku, aby se jí líp cestovalo, ta je z Fleru (to je pro mě menší droga :-)). No a poslední hitovkou jsou kapsičky na výživy. A. teď nechce moc jíst ze lžičky ani kousky ovoce, takže jí ovoce dávám jen touto formou. A protože se mi fakt nechce kupovat ovocný přesnídávky, koupila jsem 10 kapsiček za 100 korun a můžu vesele vařit do zásoby.




No a poslední věc--neminula mě mánie omalovánek pro dospělé. Je to pro mě opravdu úžasná forma relaxace, baví mě to a ty nejhezčí obrázky mám pak v plánu zarámovat do našeho domku. Celé knížce pak věnuji jeden samostatný příspěvek.



Nakupovaní zdar a krásný konec léta!

Z.♥


7 komentářů

  1. Krásné věci, hlavně ta vložka do autosedačky. My bychom potřebovali asi igelit, aby pořád nebyla sedačka tak špinavá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tím,že A. nesnáší cestování, jezdíme někam jen v nejnutnějších případech, takže ji nestihne zašpinit :)

    OdpovědětVymazat
  3. ...též mám ráda Ebay...krásné dny...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším, až vše uvidím na živo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kapsičky jsi kupovala taky přes Ebay? Zatím jsem tyhle věci moc nezkoumala, ale vždycky jsem viděla samé poměrně drahé, tak mě to lehce odrazovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, tohle mám odsud:
      http://www.onlineshop.cz/baby-program/jidelni-potreby/ostatni-doplnky/sacky-na-presnidavku-cherub-baby-se-lzickou-10ks-187609P.html

      Cena dobrá a jsme s nimi spokojená. Pátrala jsem celkem dlouho, třeba v Bráně k dětem mají pár kousků za nehorázný prachy...

      Vymazat
    2. Super, díky :-) Myslím, že zrovna v Bráně jsem to taky viděla. To byla určitě jedna z těch cen, která mě...eh... neoslovila :-)))

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.