neděle 27. září 2015

Brno je město nošení!

První opravdu podzimní sobotu jsme strávili v Brně.

Blíží se Světový týden nošení a možná i proto se v Brně konala v rámci Fashion marketu nosící módní přehlídka. Vlastně celá sobota se nesla ve znamení nošení--příznivci se mohli potkat se šátkujícími osobnostmi (Hanka Vonzino, Vivina Vivi), byla možnost zúčastnit se cvičení s dětmi na těle, vybrat si kojící a silikonové korále, osahat šátky, potkat se se známými tvářemi nebo se naučit nové úvazy pod dozorem lektorek. Vrcholem dne byla nosící módní přehlídka (i my jsme byly modelkami), na konci se pak křtil nový kalendář na rok 2016 s nosícími fotkami (a i tam se objeví naše fotka:-))

Odpoledne jsme začali v oblíbené kavárně (to je snad to jediné, co mi v životě mimo město chybí).




A pak jsme vyrazili směr Janáčkovo divadlo, před kterým se akce konala.






Adél už lítá jako ďas:) Chodící pidičlověk je vrchol roztomilosti! Občas se pokouší i rozběhnout a včera si dokonce povyskočila při chůzi. Dělá neuvěřitelný pokroky každým dnem.


A pak už jsme se jen kochali a kochali tou spoustou šátků a sympatických lidí kolem....


Účast byla hojná!




A na molo jsme vyrazili jako poslední:)


Na konci byl křest nosícího kalendáře.



Ta úžasná paní vpravo je Hanka Vonzino. Naživo je ještě sympatičtější, než na videích, ze kterých se učí snad každý, kdo nosí své děti.

Cestou z Brna jsem si říkala, jak je ten život rozmanitý. Před 14 měsíci, když se mi narodila dcera, jsem se učila z videí právě Hanky Vonzino vázat šátek.


Včera, jsem se účastnila akce, na které byli lidi, kterých si vážím, kteří jsou pro mě vzorem, nejen svojí prací, ale i chováním, přístupem k životu. Hanka křtila nosící kalendář, ve kterém jsou i naše fotky.

A tak si říkám....

Buď člověk může vše sledovat z gauče a nadávat na stereotyp, nebo si tu mateřskou udělá hezkou a pestrou:)

Před pár dny jsem dostala další zajímavou nabídku "práce", teď se s těmi aktivitami prostě roztrhl pytel a to mě neuvěřitelně těší.

A jak jste se měli vy?

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.