čtvrtek 15. října 2015

Šátek Mum´s Era Hvězdné nebe

Dnes je venku pěkně škaredě, tak je na čase si připomenout hezké babí léto. Člověk by nevěřil, že jsou fotky pořízeny před 14 dny.

Měla jsem možnost testovat dva šátky značky Mum´s Era, recenzi Mum´s Era Nordik Cherry si můžete přečíst zde. Pokud by se vám šátky zalíbily (a že jsou vážně moc hezké), můžete je koupit zde.

Šátek je velmi tenký, má zkosené cípy, moc hezky se s ním váže. Barvami je vhodný spíše pro kluka, ale komu by se hvězdy zalíbily, jsou i ve fialové verzi :-)
(http://kontaktnisvet.cz/produkty/satky-mum-s-era/hvezdne-nebe-lila)


Z počátku jsem šátku moc nevěřila, říkala jsem si, že je vhodný spíš pro malá miminka (a taky si myslím, že do toho roku bude nejvhodnějším pomocníkem), ale zvládli jsme dvouhodinovou procházku ve dvojitém kříži a záda mě vůbec nebolela.









Moc děkuji Katce, neuvěřitelně milé majitelce e-shopu Kontaktní svět za možnost testování a vyzkoušení pro mě do té doby naprosto neznámé značky.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.