neděle 29. listopadu 2015

Advent u nás doma

Jsem milovníkem adventního času a Vánoc už od dětství, asi jako každý. Dnes se ale často setkávám s tím, že spousta mých kamarádů moc Vánoce nemusí, protože bude zase všude spousta lidí, všude hrají koledy a budou se muset cpát cukrovím. 

Já to tak nevnímám. Vždy je to o tom, jaké si to uděláte.

V tomto čase se snažím obchody navštěvovat co nejméně právě proto, abych se vyhnula davovému šílenství a užívám si chvíle klidu s rodinou. Dárky mám nakoupené už od října (jsem známá tím, že mám vždy nakoupeno jako první v širokém okolí :-)).

Advent je pro mě synonymum domácí pohody a vánoční výzdoby. Tu mám u mých rodičů na starost už odmala jen já. Je to pro mě taková tradice, každý rok se těším na to, až vytáhnu starou krabici plnou vánoční výzdoby z gauče a kochám se těmi ozdobami, které jsou mi známé už od dětství. Vždy se tak do dětství opravdu vrátím. Letos mi už pomáhala Adélka a užily jsme si to. Když se dokáže dítě radovat z obyčejných světýlek, je to kouzelný.








Výzdoba to není moderní, ozdoby jsou staré přes 20 let. Ale právě třeba tento Mikuláš je pro mě symbolem Vánoc.

Letos je budeme trávit jako rodina už podruhé a já se na ně moc těším.

Co vy a Vánoce?
Užíváte si je v klidu a v pohodě?
A těšíte se tak jako já?


Z.♥

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.