středa 11. listopadu 2015

Dětský pokoj vol 2

O dětském pokoji pro dceru jsem psala jeden z mých prvních článků, přečíst si ho můžete zde.
To bylo ještě v době, kdy jsme neustále byli ujišťováni, že budeme na podzim bydlet. Bohužel jsme se při naší cestě za splněným snem trefili do doby, kdy dřevostavbu chce snad každý, firma se potýká s nedostatkem pracovníků a my budeme bydlet později. Stavět se začne 5.1. v 6:00, to bude náš den D! A protože se to nezadržitelně blíží, vybírám další věci do dětského pokoje Adélky.

Máloco mám tak před očima jako pokoj dcery.
Nemám ráda kýč, nelíbí se mi takové ty zářící nálepky, pokoj celý v růžové s Hello Kitty na každém rohu. Ale samozřejmě respektuji to, že každý má jiný vkus.

Chci pro dceru něco, co se neokouká za týden, co ji vydrží třeba do věku, kdy bude chodit do školy.

Nejvíc mě oslovila tato fotka a barevná kombinace bílé, modré, růžové a hnědé. A tak jsem začala vybírat.


Samozřejmostí je pidi stůl a pidi židle pro malou malířku, Adel má teď období, že by nejraději malovala celý den.


Většinu nábytku mám vyhlídnutou v IKEA. Mám moc ráda jejich jednoduchost a hlavně ceny. Toto je úložný box na hračky, kam přijdou plastové boxy v růžové barvě. 


Koberec na hraní.....

Na Vánoce Adélka dostane tento hrad, kde bude mít hračky a svůj koutek...
 A v něm spoustu polštářků různých barev a tvarů...

A dnes jsem objednala krásné obrázky. Dekorace je pro mě nejtvrdší oříšek. O tom, jak jednou budu zařizovat hezký pokojíček, jsem snila už pěkně dlouho a tak dlouho jsem hledala hezké obrázky, které zároveň nejsou kýčem, až jsem je našla. Jsou z Fleru, takže originál zaručen.





A povlečení se slony, to jsou teď u Ádi nejoblíbenější zvířata.

Už se těším na ten výsledek.

Jak jste pojali dětský pokoj vy?
A kdy jste dítě do pokoje přestěhovali?

U nás to bude tvrdý oříšek. Adelína je s námi zvyklá v posteli, ale už je nám spaní krajně nepohodlné, takže doufám, že se jí v pokojíčku bude líbit.

Z.♥




1 komentář

  1. Krásný. To povlečení je moc hezký. Dá práci sehnat něco slušnýho, aby to nestálo tisíce. Nábytek z IKEA už jsme taky prověřili, nedám na něj dopustit. Tak ať vám to do stavby rychle uteče!

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.