pondělí 30. listopadu 2015

Nakoupeno v listopadu

Listopad je u konce a zítra začíná dlouho očekávaný prosinec, těším se na něj jak malá.
Je na čase sesumarizovat, za co jsem utrácela.

S ochlazením dcera párkrát vzala na milost kočárek. A protože jsem neměla zimní fusak, bylo potřeba nějaký vybrat. Zasedla jsem k PC, během 10 minut vybrala tento a jsem s ním moc spokojená. Je teplý, za parádní cenu, vypadá moc hezky. Je značky ALTA BEBÉ, nakupovala jsem na www.pinkorblue.cz Tento e-shop mám moc ráda, většinou mám do 2 dnů od objednání zboží doma.


S ochlazením jsem taky pro dceru vybírala kuklu, která by nám ladila k šátku. Našla jsem na Fleru tyto nádherné čepky, konkrétně na http://www.fler.cz/pletena-krasa6.
Na Fleru bych mohla trávit desítky a desítky hodin.


Vánoce jsou za dveřmi a já začínám pro Adélku vybírat garderóbu :-) Objevila jsem tyto krásný šaty, který stály pod 100 Kč (jsou z druhé ruky) a zamilovala jsem se. Dnes jsem jí je poprvé zkoušela a byla tak nadšená, že stála 10 minut před zrcadlem a smála se.


A k šatům jsem vybrala i ladící boty. Úplně Adélku vidím jako červenou karkulku, červený boty, šaty a k tomu nějaký hezky kabátek, který momentálně vybírám. Dřív jsem červenou vůbec neměla ráda, teď jsem se přistihla, že na dítěti se mi moc líbí.
Boty jsou značky Little Blue Lamb, už jsem jednou o minibotníku dcery psala, můžete si přečíst zde. Ve skutečnosti jsou malinové barvy.


Samozřejmě jsem nakupovala i věci na Vánoce, o těch se s vámi podělím v samostatném článku. 

Čím jste si v tomto měsíci udělali radost vy?
Z.♥


2 komentáře

  1. Přesně taková kukla by se nám hodila. Jak se osvědčila? Je dostatečně hebká a nekouše?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, je z nekousavé vlny, nekouše vůbec. Jen jsem zjistila, že Adelína kukličky moc nesnese, není na ně vůbec zvyklá. Ale paní z Fleru moc doporučuju, rychlý zaslání a je udělaná fakt hezky.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.