pondělí 16. listopadu 2015

Testování šátku Vmeste Kenya Lilac


Měla jsem doma zapůjčený další skvost, v Česku ne moc známé ruské značky Vmeste.
Zakoupit šátky této značky můžete v mnou tolikrát zmiňovaném e-shopu Kontaktní svět.

Pokud jste zkusili více šátků nebo se zapojujete do různých testování, jistě znáte ten pocit plný očekávání, když rozbalujete krabici, poprvé navážete dítě, zkoumáte barvy a se šátkem se seznamujete.

Šátek mě nadchnul svojí barevnou kombinací, podobný jsem ještě neviděla nebo o něm nevím (a to jich poznám opravdu hodně).



Šátek jsem využila na maximum. Testovala jsem v době, kdy dcera byla opravdu hodně nemocná, celé dny se chtěla nosit. A to i v noci, kdy kvůli silnému nachlazení skoro nespala.

Nejčastěji svoji 16 měsíční dceru nosím v KsK nebo DH a byla jsem nadšená, jak je mi i přes nízkou gramáž šátek pohodlný. Jak jsem se dozvěděla, Rusové si na gramáž moc nehrají a on je to stejně silně subjektivní parametr.

Navíc se tyto šátky od známých značek liší i délkou, jsou krapet delší, než je zvykem.


Za sebe můžu šátek opravdu doporučit a i když nám pomalu končí nosící období, zvažuji jeho koupi (a to jsem si řekla, že další fakt ne :-)). Pokud mrknete na promo fotky, uvidíte, jak moc se v reálu liší barva a jak je mnohem mnohem hezčí.



V poslední době jsem testovala i 2 další šátky v Česku ne úplně známé značky Mum´s Era, články si můžete přečíst zde a zde.

Mohlo by se zdát, že jakýkoliv šátek, který mám v ruce, mi sedí a vychvaluji ho, ale není tomu tak. V posledním měsíci se mi doma sešly i šátky Natibaby a Omnifera, šátky s vysokou gramáží, které zná snad každá nosící. Nesedly mi ale vůbec. Byly na mě moc "dekoidní", špatně se mi utahovaly... To je krásný příklad toho, že každému opravdu sedne něco jiného a že šátek, který je 2x dražší, než Kenya Lilac nemusí znamenat, že bude každému pohodlný.

A perlička na závěr, pokud budete mít cestu na jižní Moravu, konkrétně na Hustopečsko, stavte se do kavárny Barrio Gotico Cafe v malé vesničce Kurdějov. Ceny jsou lehce vyšší, než je standard, ale lepší dezerty jste nejedli, to vám garantuji. Právě tam jsme pořídily tyto fotky.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.