pondělí 14. prosince 2015

Didymos Indio Flamenco s konopím

Dlouho tu nebyl žádný šátkový post, tak je potřeba to napravit.

V létě a na podzim jsem testovala spoustu šátků, teď mi zbyl doma jen tento jediný, pro mě zatím nejlepší, jaký jsem kdy měla a jen tak se ho nevzdám. Je to Didymos Indio Flamenco s podílem 40% konopí. Didymos je pro mě značka značek (jak už jsem několikrát psala). Založila ji Erika Hoffmann, maminka dvojčat, průkopnice nošení v Evropě. Mrkněte třeba tady :)

Šátek je krásně tenký, vzdušný a i přesto, že to není žádná "deka", je úžasně nosný a krásně se s ním váže.

Adélka už se tak často nenosí, poslední dny zvládne i pobýt v kočárku, dokáže usnout i bez navázání (i když v šátku je to samozřejmě mnohem rychlejší), takže ho nevyužívám až tak často. Někdy mě až mrzí, jak ten čas rychle letí a že si za pár let při pohledu na "kus hadru" vzpomenu, co vše jsme s jedním šátkem zažily, kde všude s námi byl, kolikrát jsem v něm uklidňovala nemocné plačící dítě.






Šátek jsem využila i při našem podzimním focení, o kterém jsem psala tady. Naší úžasné fotografce se krásně podařilo zachytit jak barevný podzim, tak i hezkou a sytou barvu šátku. To je to, co na něm mám tak ráda. Nepatřím mezi matky, které by své dítě oblékaly jen do typicky holčičích barev, ale růžovou mám sama ráda, často ji nosím a i v Adélčině skříni má své místo.







Jaký je váš oblíbený šátek, prostě srdcovka? A nebo máte nějaký vysněný, na který si dlouho brousíte zuby?

Sem s inspirací!

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.