středa 30. prosince 2015

Výprodeje----právě teď!

Taky tak milujete výprodeje?

Já dnes po dlouhé době utrácela v e-shopech a využila výprodejů v H&M, mají tam krásnou novou jarní kolekci a výprodeje na dekorace a vše možné do domova. Pokud vše půjde dobře a nepřekvapí nás počasí, za měsíc touto dobou už bychom měli být přestěhovaní a tak už začíná panovat lehká nervozita.

Budeme mít bílou kuchyň, světlé podlahy, podlahy, kuchyňská deska a dveře budou v dekoru světlého dubu. Vše chci mít světlé, v odstínech bílé a hnědé a k tomu některé zelené doplňky, takže když jsem dnes nahlédla do nové kolekce, zajásala jsem. Objednala jsem si utěrky, povlaky na polštáře a pak samozřejmě i něco málo na sebe. 








Letní šaty i sukně jsou za 150 Kč, no, nekup to, když je to tak levný:-) Teď už jen doufat, že jsem trefila správnou velikost a do léta nepřiberu to, co jsem během roku zhubla.







Odpoledne jsme s mužem byli nakoupit, mrkli jsme i do nějakého elektra, pořád sháním dobrý kávovar. Opět jsem se přesvědčila, že slevy, které tak všude inzerují, jsou jen uměle vytvořené a vše je po těch super slevách ještě dražší, než na internetu a lidi jak ovce kupují a kupují a v těch obchodech snad i spí....Nakupování v kamenném obchodě mě už nějak nebere. Ty davy lidí mi prostě vadí a ceny jsou mnohem vyšší, je pro mě mnohem lepší si v klidu nakoupit, když dítě spí.

Co hezkého jste si ve výprodejích koupili vy? Jaký je váš nejlepší úlovek?

Pochlubte se!

Z.♥

2 komentáře

  1. Ahoj, taky miluju vyprodeje. Ted po vanocich toho je vsude dost. Ty letni pruhovane saty jsou moc hezke ;) Ja se musim pochlubit timto kouskem - http://www.fashionstore.cz/triko-adidas-ess-aop.html a muzu v cem po vanocich shazovat kila ;) Jinak fajn blog, budu dale sledovat. Mej se hezky a stastny Novy rok. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě vše nej do nového roku a jsem ráda, že tě můj blog baví. Snad v příštím roce nezklamu ;-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.