neděle 3. ledna 2016

Novoroční předsevzetí

Taky si je každý rok dáváte nebo to pro vás nemá smysl?

Já jsem to měla vždy tak střídavě, máloco jsem ale dotáhla do konce a tak si říkám, že když to napíšu veřejně, zavazuji se tím ke splnění.

Dřív jsem si vždy dávala předsevzetí, že bych chtěla zhubnout, popřípadě pravidelně cvičit a přestat kouřit. Pravidelně jsem cvičila spíš nárazově, než že by se mě to drželo celý rok, zhubnout se mi hodně podařilo paradoxně až po dítěti a přestala jsem kouřit z minuty na minutu při zjištění těhotenství. Dlouho jsem přemýšlela, jestli je něco, co bych chtěla změnit nebo na něčem zapracovat a pár bodů mě napadlo.

Každý měsíc přečtu aspoň jednu knihu
Dřív knihy byly každodenní součástí mého života, jako studentka filologie jsem četla tak 2 knížky týdně, přečetla jsem jich stovky. Teď když mám volno dělám vše ostatní, než že bych četla. Toho volna mám tak 4 hodiny denně, takže se budu snažit tam vtěsnat i tu četbu. Škoda, že den nemá tak 48 hodin, abych stíhala vše, co chci.


Začnu opravdu pravidelně cvičit
Hubnout nepotřebuju, ale ten dobrý pocit POTÉ mi chybí.


Naučím se aspoň jednu ruční práci
Co se týče ručních prací, jsem dost nešikovný člověk, se vším chodím za mamkou, která na to má trpělivost. V létě jsem dokonce měla tendenci začít háčkovat, zkoušela jsem to asi 100x, ale prostě mi to nešlo. Takže aspoň něco se naučit musím (když jsem byla malá, háčkovat, plést i vyšívat jsem uměla, zvláštní, ne?)


Začnu zařizovat svatbu
Už je to dost dlouho, co jsem byla požádaná o ruku a tak jsme se dohodli, že by bylo na čase svatbu začít plánovat. V plánu je sice až v roce 2017, ale vzhledem k tomu, že si chci všechno zařídit naprosto sama, můžu pomalu začít, ono to uteče jako voda. Zatím mám vybraný měsíc a fotografa, to je pro začátek úspěch,ne?:-)

Jsem realista, víc si toho nedávám. 
Jak jste na tom s předsevzetími vy?  

Z.♥



Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.