pondělí 1. února 2016

Moje vysněná kuchyně

Myslím, že každý na světě někdy sní o tom, jaké by to bylo zařídit si své bydlení zcela podle sebe. 
 
Když člověk kupuje byt, málokdy se mu chce do kompletní rekonstrukce, aby měl vše dle svých představ. Když kupuje dům, je to stejný případ. Když ale člověk staví dům a má tu možnost si vše namyslet tak, jak chce, čeká ho sice několik měsíců přemýšlení o nábytku, barvách, podlahách, až mu z toho půjde hlava kolem, ale starosti jsou to ve finále příjemné.
Já mám asi největší radost ze své nové kuchyně. Záměrně říkám své, ve většině případů přece jen vaří ženy, a u nás to není jinak. Co se týče kuchyně, měla jsem volnou ruku. Vybrala jsem si barvy a materiál, spotřebiče jsem zase nechala na mém muži. A z výsledku jsem nadšená. Mám takovou kuchyň, jakou jsem si vždy přála.


Někdy v létě jsem byla nakupovat v Pepcu nějaké drobnosti a padla mi do oka zelená konvice, zaujala mě ta sytě zelená barva. Tak jsem ji vzala a paradoxně to ona může za to, že mám v kuchyni i v obyváku zelené doplňky, aby to nebylo tak fádní. Takže vše je přizpůsobeno konvici za pár kaček.

 
Z vestavěných spotřebičů mám radost. Za bílou jsme si sice připlatili, ale vypadá to moc hezky.
 
 
Hojně využívaný kávovar. Každé ráno začínám cappuccinem. A nechápu, jak jsem bez něj mohla žít.
 
 
Pohled z obyváku. Za každou cenu jsem chtěla okno nad dřezem. Museli jsme posouvat okno, překopat celou linku, ale jsem za to ráda. Aspoň mám večer krásný výhled na západy slunce.
 

Následující příspěvky budou většinou o bydlení. O inspiraci, o našem domě. O tom, co bych ještě chtěla...Pochopte, čekali jsme na to rok a teď, když to máme, je to pro nás pořád neuvěřitelný :-)
 
Taky máte nějaký sen, něco, co si říkáte, že až jednou budete bydlet tak a tak, že si to určitě splníte?
Z.

9 komentářů

  1. Krásná! Já jsem přišla do (skoro) hotového domu, takže kuchyň teda okupuje z větší části barva, kterou bych nikdy nevybrala, ale (aspoň) ten dřez u okna mám taky, to je paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My úplně na začátku přemýšleli o koupi nějakýho staršího domu, který bychom si zrekonstruovali, ale jsem ráda, že jsme od toho upustili, bylo to pro nás bez práce a mohla jsem si vše namyslet sama.

      Vymazat
  2. Krásná kuchyň tesim se na další příspěvky

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to doma krásné. Doufám, že si jednoho dne pořídím kávovar. Zatím na něj není místo:-)

    OdpovědětVymazat
  4. nadhera, vazne! tesim se na dalsi clanky ohledne interieru ale treba i exterieru - zahrady. Moc se mi bude inspirace hodit - my se prave loni rozhodli jit tou cestou rekonstrukce starsiho baracku (mame za sebou uz kompletni rekonstrukci bytu vcetne pricek tak uz vime do ceho jdeme).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno jde, když se chce, v době, kdy jsme se rozhodli stavět, měla dcera půl roku a s dítětem je to prostě obtížnější, takže jsme si vybrali novostavbu.
      S úpravami terénu se začne na jaře, ale to bude běh na dlouhou trať, máme pozemek 1500m2 :)

      Vymazat
    2. To chapu, my mame trimesicniho klucinu a momentalne bydlime v podnajmu ale at uz rekonstrukce stareho ci stavba noveho hlavne kdyz si to clovek muze prizpusobit zcela sam sobe - znam par lidi co si koupili novostavbu, kterou si pro sebe stavel nekdo jiny a to si teda predstavit nedokazu.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.