neděle 13. března 2016

Fotokniha


Po delší době jsem si nechala udělat fotoknihu, tentokrát poprvé od firmy Saal Digital.
Fotoknihy máme doma 2, vždy jsem je kupovala přes nějaký slevový portál a už si ani nepamatuji společnost, u které jsem je nechala dělat. A ten rozdíl je opravdu markantní.

I když jsou dnes fotoknihy ve velké módě, moc jim neholduju, fotky uchováváme klasicky postaru. Jednou za čas si je nechám vyvolat ve velkém (nejvíc jsem spokojená s poměrem cena/kvalita u této firmy ) a pak si je zakládám do alb s popisky. Je pravda, že to ale dělám až od doby, co se narodila Adélka. Snad jednou budu mít tolik času, abych roztřídila a vyvolala i fotky z doby, kdy jsme byli bezdětní.

Už při vytváření se mi moc líbil systém, ve kterém si člověk knihu dělá. Je intuitivní, je tam spousta možností, jaké si zvolit pozadí k dispozici jsou různé cliparty, které nejsou kýčovité, což se zas tak často nevidí :-)



Sice mi trvalo celý sobotní večer, než jsem knihu udělala, ale výsledek stojí za to.
Když jsem netrpělivě rozbalovala balíček, který mi pošťák donesl, první věc, která mě příjemně překvapila, byla tvrdost desek. Fotoknihy, které máme doma totiž nejsou knihy, ale spíš paperbacky. A vzhledem k tomu, že Adelína miluje prohlížení fotek a není většinou dne, kdy bychom nelistovaly nějakým albem, myslím, že tato kniha vydrží i neopatrné zacházení dětských ručiček. I jednotlivé stránky jsou dostatečně silné






Můžete si samozřejmě vybrat z několika formátů, z různých šablon, motivů obalu, prostě klasické parametry, které dnes nabízí asi každý firma. Naše fotokniha vypadá tak, že je vždy jedna fotka na pozadí přes celou stránku a v ní jsou pak další fotky v menším formátu.







Firma má navíc v současnosti super nabídku, takže mě kniha nestála ani korunu, mrkněte sem.

Pokud má někdo z vašich blízkých narozeniny nebo si chcete jen udělat hezkou památku, určitě doporučuji všemi 10!

Z. ♥

1 komentář

  1. Jéééé, to je parádní! A děkuju moc za inspiraci, hned kouknu na stránky:-) Já jsem sice taky spíše zastánce klasických fotek, ale uvažuju o fotoknize, ve které bych měla fotky svých výrobků (ty mi totiž příjde podivné strkat do alba, fotokniha by mohla být super:-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.