pátek 15. dubna 2016

Capáčky na doma

Protože se za poslední dny značně oteplilo, hledala jsem pro Adélku vhodnou obuv na doma, v kožených capáčcích jí totiž bylo teplo. Někdo by mohl namítnout, že se doma dá chodit bosky, jenže na chodbě máme dlažbu, slunce nám sem svítí až odpoledne a po ránu tu máme celkem chladno.

Od doby, co se A. začala stavět a pak udělala první kroky, nosí doma capáčky. Nejdřív jsem kupovala capáčky Capiki, se kterými jsem byla spokojená, zhruba v roce a půl ji ale přestaly sedět, gumička kolem kotníku jí často způsobovala otlaky, takže jsem hledala, jakou vhodnější obuv zvolit. Narazila jsem na značku Dadoos, capáčky české výroby, které sedí perfektně, jsou vhodné pro děti s širší nohou a na jaře nebo na podzimu jsou vhodné i na ven, nepromoknou.

Pátrala jsem na Fleru a narazila na tuto prodejkyni. Balíček dorazil v bleskové rychlosti a s kvalitou provedení jsem moc spokojená. Botky jsou ušity ze 100% bavlny, paní vám ušije capáčky na míru, můžete si zvolit, jestli chcete protiskluz nebo ne a cenou jsou za hubičku :)








Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.