pondělí 30. května 2016

Léto za dveřmi

Konečně! 

Léto je za dveřmi a u nás je léto vždy ve znamení oslav. Brzy mám narozeniny já, pak Adélka, mamka, můj muž, babička, bratranec, prostě skoro celá rodina. Brzy to taky bude 1 rok, co píšu tento blog (ani jsem nějak před rokem nedoufala v to, že by mi to vydrželo, že bych si našla své čtenáře a hlavně, že by mě psání článků tak bavilo).

O víkendu jsme byli na velkolepé oslavě "50" mého strýce a tety v obci, kde mám většinu rodiny. Bylo to v klasickém moravském duchu, víno a pivo teklo proudem, hodně se zpívalo, hrálo na harmoniku, tancovalo a já si po několika měsících mohla vyhodit z kopýtka, spící Áďu hlídala moje babička. Maminky dětí pochopí, jak úžasně osvobozující je se jednou za 100 let cítit jak za mlada (a že jsou to pro mě opravdu vzácné chvíle, protože za téměř 23 měsíců se mi to poštěstilo 3x).



Na stejném místě mají za 14 dnů svatbu naši kamarádi a za rok touto dobou tam budeme mít snad svatbu i my. A tak se pomalu začínám vrhat na přípravy, i když už mám tak nějak jasno, jak by vše mělo vypadat. Mám datum, mám místo pro obřad i hostinu, mám vybranou fotografku..Samozřejmě mě čeká zařídit ještě spoustu věcí, ale chceme to pojmout jako setkání lidí, které máme rádi a užít si svůj den, nic velkolepého. Takže podle toho budou probíhat i přípravy.
Taky jsme ochutnali letošní první třešně, z kuchyně mi teď voní čerstvě upečená třešňová bublanina a jí si teď jdu na terasu odpočinout s knihou a vyhlížet bouřku.



Dřív byl pro mě červen předzvěstí prázdnin a dovolené u moře, letos se žádné prázdniny nekonají, moře zřejmě taky ne, budeme cestovat jen po Česku a já se na to moc těším.

Z.

1 komentář

  1. Teda závidím třešně, já jsem zatím žádné nepotkala na stromech ani v obchodě. Jíme jenom jahody :-)
    Přišla bouřka? V Písku prší od rána :-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.