čtvrtek 28. července 2016

Didymos Indio nature se lnem

Už delší dobu mám v hlavě článek, který by mohl pomoci všem, kdo vybírá svůj první šátek (a nemusí to být jen první šátek, ale i šátek pro starší a těžší děti). Čím se řídit, jaké za sebe můžu doporučit značky, na co si dát pozor. Protože se mě často na šátky ptáte, slibuju, že jej brzy sepíšu. Ale pořád se něco děje, pořád je o čem psát a tak to pořád odsouvám.

Ráda bych ale napsala recenzi na šátek, který mám doma už delší dobu.
 Je to Didymos Indio nature s příměsí lnu. Když jsem si ho kupovala, hned jsem si k němu představila bílé šaty a fotky v přírodě. A tak jsem si šaty koupila, domluvila si s naší dvorní fotografkou Peťou focení u nás doma a bylo hotovo.



Z fotek mám radost, možná to jsou naše poslední fotky s šátkem, i přesto, že se dítě pořád rádo nosí, preferuju už hlavně nosítko a až se budeme fotit příště, bude to nejspíš na podzim nebo v zimě a do takového počasí není bílá barva šátku zrovna ideální.
Často se mě ptáte, kolik šátků doma vlastně mám. Vyzkoušela jsem jich spousty, ale jsem věrná své oblíbené značce, což je právě Didymos, takže mám doma "jen" tři kousky a to tento, pak úplně stejný ve velikosti 3 (fotky tady) a můj oblíbený růžový Flamenco (fotky z našeho podzimního focení tady). 

Všechny šátky z řady Indio jsou lehké, tenoučké, ideální na všechna roční období. Jsou vhodné na novorozence, s příměsí i pro starší děti. Já je mám prostě nejradši. Je pravda, že tento s příměsí lnu je náročnější na údržbu, všeobecně lněné šátky mají tendenci tvořit sklady a mačkat se, takže je potřeba je pečlivě skládat a často žehlit.
Nemám moc ráda vzory a India se perfektně hodí i k elegantnímu oblečení, k šatům, na svatbu, prostě kamkoliv.

Říká se, že v jednoduchosti je krása, což v tomto případě určitě platí.
Dcera má v době focení dva roky, 13 kilo, úvaz je Double hammock zakončený kroužky (můj oblíbený a nejpohodlnější úvaz na záda).








A jaký je váš oblíbený kousek?

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.