středa 13. července 2016

Zdravé tvarohové muffiny


Mám pro vás další osvědčený recept na rychlé a zdravé muffiny.

Jsou hotové za půl hodiny, z dostupných ingrediencí, které má člověk většinou doma a jsou výborné.

Pekla jsem je minulý týden, když ke mně dojely kamarádky na návštěvu a chutnaly, tak snad budou chutnat i vám.


Potřebujete na ně:

1 vejce
100 g třtinového cukru
100 ml oleje
250 g tvarohu
200 g špaldové mouky
1/2 prášku do pečiva
(a já na chuť přidala ještě kapku mandlové esence)






Muffiny peču moc ráda pro jejich jednoduchost, všechny ingredience smícháte a pak pečete ve formách cca 20 minut na 200 stupňů. Můžete samozřejmě přidat i sezónní ovoce dle chuti.

Poslední dny u nás frčí sladké ve velkém, všude v okolí jsou hody a tak máme věčně na stole hodové koláčky, o víkendu budeme slavit Adélčiny narozeniny, tak nás čeká dort a makronky, ale o tom zase příště...


Dobrou chuť a dejte vědět, jak se povedly vám.

Z.

1 komentář

  1. Hledala jsem něco zdravého a dobrého na dnešní pečení a tak jsem šáhla po těchto tvarohových muffinkách. A jsou naprosto vynikající ;-) A neskutečně jednoduché a hned hotové! Určitě budu péct častěji ;-) Děkuji za recept :-*

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.