čtvrtek 18. srpna 2016

Janova pec

Müsli se u nás doma jí na kila. Já si ho ráda dopřávám k snídani, pro mého muže představuje víkendový rituál, kdy nesnídá nic jiného a běda, když dojde čokoládové, to je pak skoro tichá domácnost. A Adelína ho poslední měsíce jí moc ráda taky. Buď na snídani, nebo vyjídá ořechy a větší kousky jen tak ke svačině.

Dlouho jsem hledala to, u kterého si řeknu, že je to nejlepší, jaké jsem kdy jedla.         Pravidelně kupujeme od Emca, které mi sice chutná, ale neohromí. Vyzkoušela jsem i to od Mixit a pak jsem náhodou narazila značku Janova pec, objednala jsem balení na zkoušku a měla jsem vítěze.



Müsli této značky totiž splňuje vše, co jsem chtěla. Čokoládové opravdu chutná po čokoládě, obsahuje velké kousky ořechů, výbornou čokoládu a naprosto vás ohromí výrazná chuť a ne nějaká levná náhražka nebo aroma. Nepoužívají palmový olej, což je v chuti taky znát a cenově balení vychází levněji, než třeba právě od Mixit.

Navíc tuto značku můžete dnes koupit už ve většině velkých měst, třeba v sítích obchodu Sklizeno, mapu máte tady.




Znáte tuto značku? Nebo máte nějakého favorita, kterého doporučíte?

Z.

1 komentář

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.