pátek 2. září 2016

Meruňkové minicheescaky

Sezóna meruněk pomalu končí a já tu pro vás mam tip na jeden moc dobrý dezert.

Je vlastně úplně jedno, jestli ho uděláte z meruněk nebo jakéhokoliv jiného ovoce, výsledek bude dobrý vždy.

Chtěla jsem si udělat meruňkový cheescake, ale uvědomila jsem si, že se mi rozbila forma na dort. Chuť na něj ale byla tak velká, že jsem dumala a dumala a napadlo mě udělat malé cheescake ve formě na muffiny. Chesscake dělám vždy podle osvědčeného receptu, který si můžete přečíst tady. Na korpus jsem dala meruňky, zalila krémem, dala péct a výsledek byl výborný.

Navíc se malé bábo, bábo, jak jim Áďa říkala, dobře jí i dětem, protože se vlezou akorát do ruky.








Jak děláte cheescake vy? Klasicky nebo máte nějakou oblíbenou ovocnou variantu?


Mně moc chutná ten klasický, zkoušela jsem i malinový, borůvkový, teď meruňkový, nechám se ale ráda inspirovat.



Ať vám chutná!


Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.