čtvrtek 8. září 2016

V Podlesí


Každý rok na podzim vyrážíme na pár dnů někam zrelaxovat. Před dvěma lety jsme vybrali Luhačovice, loni rakouské Alpy a letos Vysočinu. Nepotřebuji žádný luxus, na hvězdy nehledím, stačí mi pěkný hotel nebo penzion, kde dobře vaří a kde jsou okolo lesy. Ty mi totiž doma moc chybí.

Protože vždy vybíráme ubytování, které je přizpůsobeno dětem, díky dobrým recenzím letos padla volba na hotel Podlesí (celý komplex se jmenuje Pohádková vesnička). Shodou okolností jsem pak na jednom ze slevových portálů narazila na pobyt za zvýhodněnou cenu a tak už jsem jen odpočítávala dny, kdy odjedeme za odpočinkem, nebudu muset řešit úklid, vaření a to, jak zabavit dítě.



Hotel určitě můžu doporučit všem, těm bezdětným i rodinám s dětmi. Není to žádná snobárna, ale je zařízen hezky a nabízí vše, co na dovolené potřebujete (vnitřní i venkovní bazén, saunu, masáže, bowling, navíc je umístěn v krásné přírodě, obklopen lesy).
       
Všechno bylo opravdu na jedničku, i když jsem poprvé v životě musela řešila to, že jsem na recepci žádala o výměnu pokoje. Hotel nabízí ubytování v pokojích tří kategorií, navíc je možnost ubytovat se i v pohádkových domečcích. My si vybrali pokoje nejnižší třídy, na fotkách na internetu vypadaly normálně a stejně je člověk většinu dne venku nebo jezdí po výletech. Pokoj normálně vypadal, ale když jsem spatřila koupelnu a záchod (fotky na internetu k dispozici nejsou), vrátila jsem se asi tak o 50 let zpátky do minulosti. A to prostě na dovolené nechci.Musím říct, že tohle jsem celkem nepochopila, tak polovina hotelu má pokoje nezrekonstruované, další polovina nabízí pokoje opravdu krásné a ten rozdíl mezi nimi je obrovský. Na recepci nám bylo řečeno, že už mají volný jen jeden pokoj a to zrovna ten nejlepší na celém hotelu (kategorie VIP LUX, ha ha ha:-)) Příplatek za pobyt ale nebyl zase tak hrozný a nakonec to stálo za to.
Ještě nikdy se mi totiž nestalo, abych na pokoji měla čerstvé květy...


A taky mramorovou koupelnu a volně stojící vanu, kterou jsem si vždy přála...



A taky kávovar (jak kdyby věděli, že když nemám 3 kávy denně, jsem značně nervozní...).


A taky jsme měli velikou terasu jen a jen pro sebe a ten výhled po ránu stál vždy za to...



V hotelu je i menší bazén s výhledem do zeleně, kde Adélka poprvé v rukávcích přeplavala celou délku.




Všude okolo jsou stromy, skalky, venku samozřejmě dětské hřiště, tenisové kurty i trampolína pro děti.


V jídelní části je i dětský koutek, takže jsme se mohli v klidu najíst, tohle oceňuji snad nejvíc.



No a hned za hotelem je zmíněná Pohádková vesnička, kde jsou snad všechny děti na světě jako v ráji. Rozmanité domečky a spousta pohádkových postav všude okolo se musí líbit všem.



Takže až na tu výměnu pokoje bylo vše super (věřím, že třeba starším lidem by ubytování v takových pokojích nevadilo, mně ale ano) a i přesto, že jsem opravdu poprvé v životě musela řešit to, že jsem nebyla spokojená s kvalitou ubytování, vyšli nám vstříc, ještě nám dali slevu a to vše okolo, co hotel nabízí, počáteční negativní pocity přebilo.

Takže až nebudete vědět, kam vyrazit, doporučuju, na Vysočině je totiž krásně.

A o tom, co vše jsme viděli zase v dalším článku, až se proberu fotkami...

Z.

1 komentář

  1. Podruhé v během pár dnů čtu/slyším o této vesničce. Ráda bych se tam někdy podívala a nejraději bych spala v perníkové chaloupce :-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.