neděle 16. října 2016

DIY váza/svícen

Jestli mi něco fakt nejde, tak jsou to jakékoliv ruční práce nebo aktivity, u kterých by člověk měl ukázat svoji kreativitu.

Neumím háčkovat ani plést (ač jsem se o to několikrát pokoušela), natož šít (na to mám naštěstí mamku). Nedělám dekorace z papíru, ani nevyrábím podzimní a jarní věnce na dveře. Radši to přenechávám těm druhým, šikovným.

Nedávno jsem ale narazila na jeden extra jednoduchý DIY návod, o který se s vámi podělím. Mám doma 3 podobné vázy, obyčejný kousky z IKEA za pár korun, ve kterých teď mám vše, co aktuálně roste venku. Listy, šípky, chryzantémy.

Vadilo mi ale, že jsou vázy průhledné a jsou v nich vidět stonky, což nevypadá moc hezky. A tak jsem pátrala a našla hezkou inspiraci na to, jak si vylepšit takovou jednoduchou vázu (popřípadě si udělat hezký svícen) za pár minut.


Potřebujete k tomu jen:
- motouz
- vázu (nebo klidně zavařovačku, původní inspirace totiž byla na svícny ze zavařovaček) 
- bílý sprej (s tím jsem si hlavu nelámala, doma máme různé spreje, vzala jsem ten na vany)


No a pak už stačí jen sklo omotat motouzem dle libosti, pořádně dotáhnout, ať provázek neklouže a nastříkat sprejem.

Výsledek mě moc mile překvapil, nedokonalosti se prominou, když je to autorský počin.





První kousek je hotový, už nám zdobí stůl. Podobných DIY článků ode mě moc nečekejte, protože to není nic moc pro mě, ale pokud najdu něco jednoduchého a výsledek bude dobrý a hlavně prezentovatelný, ráda se podělím.

Hezký víkend,
Z.

1 komentář

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.