pátek 21. října 2016

Podzimní růže

Venku celý týden lije a lije. A protože nám odpadly nějaké kroužky, nudíme se. Šíleně se nudíme! Všechny knížky máme přečtený i pozpátku a tak vymýšlím, jak zabavit dítě.

Při cestě z obchodu jsem si na našem oblíbeném místě, kde se v létě vždy zastavujeme u houpaček na sváču, všimla stromu s krásně zbarveným žlutým listím. 
(Právě to listí všude se povalující a všude poletující mám na podzimu nejradši. Kdo ne?)

A tak plán zněl jasně. Nasbíraly jsme plný koš listí a šly jsme domů.

Nedávno jsem totiž narazila na jeden nápad, jak si udělat podzimní růži (návod tady) a taky jsem si hned vybavila, jak jsme ve výtvarce na základce obkreslovali na papír strukturu listu.

A tak se nám listí válelo všude, na stole i po zemi, Adélka obkreslovala, lepila, dělaly jsme růže a vydrželo nám to celé dopoledne.







Jak jsem psala dřív, na nějaký tvoření nejsem, ale tohle je tak jednoduchý a fakt hezká dekorace, že mi to nedá se nepodělit.

Dnes jsme vyrazily na šípky, zatím přemýšlím, jak je zužitkovat :-)

Jak se bavíte s dětmi vy, když počasí nepřeje?

Krásný víkend,

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.