pondělí 31. října 2016

Spolu

O prodlouženém víkendu jsme byli všichni spolu a takový dny si užívám.
A tak jsem muže poprosila, ať vezme foťák, ať máme s Adelínou společné fotky.

A zase jsme vyrazili na naše oblíbený místo...
(Už jsem s tím lehce trapná, ale je to tam prostě tak krásný, že mě ten kýč neskutečně baví).

A protože nosících fotek není nikdy dost, mám jich zase pár do sbírky.






A jedna porovnávací, loni a letos. Vypadá to, že jsme jen vyměnily čepice, oběma nám narostly vlasy, Áďa lehce povyrostla.


Ten šátek prostě miluju. Je to Didymos Indio Flamenco s konopím. Jak jste si mohli všimnout, šátků jsem vyzkoušela fakt hodně. Okolo dvacítky jsem to přestala počítat. Tento jediný mi doma ale vydržel přes rok a asi ho nikdy neprodám. Má krásnou sytou barvu, 13 kilo zvládá díky příměsi konopí s přehledem a je prostě dokonalej!

Jak jste si volno užili vy?
A pokud nosíte, je nějaký kousek, kterého se taky jen tak nevzdáte?

Z.

2 komentáře

  1. Krásné fotky ;-)
    Takže tento šátek byste doporučila nejvíc? i od narození? Děkuji.
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje srdcovka,tudiz ho urcite doporucuju nejvic ☺Didymos ma z rady Indio s konopim vic satku,vim o modrem (nazev si ted nevybavuju),a urcite jich bude i vic,jen jsou to limitky,takze nebudou tak lehce k dostani.
      Konopi je sice na novorozence uplne zbytecne,protoze zvysuje nosnost,coz se oceni az u tezsich deti,ale ja ho koupila uz zanoseny a byl krasne mekky,takze si ho urcite dokazu predstavit i na novorozence.Jsou to opravdu tenke satky a krasne se s nim pracuje,coz je u maleho ditete hodne dulezite.

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.