úterý 25. října 2016

Věnec ze šípků

Dlouho jsem si přála věnec na domovní dveře. Dlouho jsem pátrala po všech možných obchodech s květinami, dekoracemi a na Fleru. Nic se mi nelíbilo a nebo to bylo tak šíleně předražený, že stačilo jedno deštivé dopoledne, abych si ho vytvořila sama.

Všude kolem domu nám rostou šípky, většinou na pozemcích, které ještě čekají na nového majitele. A tak jsme se s Adélkou jednoho rána vydaly trhat, ruce jsme obě měly lehce rozpíchaný, ale donesly jsme domů plný koš šípků.





Víte, jak jsem psala o tom, že mi ruční práce fakt nejdou....:-)

Hledala jsem inspiraci na internetu, řídila jsem se tímto návodem. Drátek doma nemáme, takže jsem si "kytičky" šípků nejdřív spojovala rybím vlasem, to ale vůbec nedrželo dohromady, takže jsem sáhla po motouzu z juty, to už drželo líp.

Rozhodně nevypadá tak, jak v předloze, vůbec není dokonalý, párkrát jsem neměla daleko k tomu, abych ho viděla ven z okna, ale povedlo se a už nám krášlí dveře.



Šípky k podzimu patří, z věnce mám radost a hlavně jsem na sebe pyšná, pokořila jsem další metu.

Jak si domov zdobíte na podzim vy? Využíváte toho, co roste všude kolem nás?

Z.

2 komentáře

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.