úterý 29. listopadu 2016

Pytel sem a pytel tam

Fler je moje zkáza, nakupovala bych tam nejradši od rána do večera.

Baví mě objevovat nový šikovný lidi, je to jedno z mála míst, kde mi není líto utratit peníze. A tak tam často v dlouhých chvílích brouzdám a přemýšlím, čím bych si udělala radost.

Hledala jsem řešení, jak esteticky skladovat Ádiny plyšáky u ní v pokoji tak, aby byli po ruce a přitom se dali během chvilky uklidit. A taky jak mít neustále po ruce všechny šály, čepice a rukavice v zádveří (doteď jsem je měla ve skříni v polici, ale to není ono, protože znáte to, vezmete si jednu čepici a pět dalších rozházíte).

A tak mě napadly dnes tolik oblíbené papírové pytle.

Už dlouhou dobu sleduju práci úžasné Verči, která tvoří pod značkou MIAUK, narazila jsem na ni díky blogu a jsem za to moc ráda. Tato šikovná a navíc moc milá maminka malého Josífka se  věnuje už dlouhou dobu malování na textil, dělá krásná ručně malovaná bodýčka, látkové tašky a taky papírové pytle (dělá toho ale mnohem víc), na její práci se můžete mrknou sem.
A tak jsem si vybrala, co chci na pytle namalovat, během pár dnů mi balíček došel a já se raduju! Vypadá to hezky.
Plyšáci i všechny zimní doplňky jsou schované a i když se v pytli přehrabuju a není to tam zrovna úhledně naskladaný, nic nejde vidět.
Motiv na pytel do Adélčina pokoje byl jasný, o tom, že miluje slony, jsem už psala několikrát. Vymyslet, co si nechat namalovat či napsat na pytel do zádveří, mi dalo zabrat víc, nakonec jsem vybrala jen jednoduchý nápis, který v překladu znamená právě "papírový pytel".




No a protože se blíží Vánoce, mám pro vás poslední soutěž tohoto roku, která bude právě o papírový pytel na přání. Výherce se pak domluví s Verčou a vybere si motiv dle vlastního gusta.

Podmínky soutěže jsou následující:

1) Staňte se fanouškem Verčiny práce na Facebooku tady, myslím, že si to zaslouží
2) Sledujte mě buď na FB nebo IG
3) Nechte mi pod článkem vzkaz, jakýkoliv. Třeba o tom, co by vám na Vánoce udělalo radost. Nezapomeňte připojit e-mail, kam vás můžu kontaktovat.
4) Výherce vylosuji za 14 dnů, tzn. 14.12.

Budu se těšit na komentáře a nezapomeňte se radovat z maličkostí stejně jako já.

Z.

22 komentářů

  1. A já už asi měsíc řeším kam dát dětské rukavice, šály a čepice, aby se jen tak ledabyle neválely pod věšákem, takže takový krásný pytel by mi pod stromečkem udělal velikou radost :) petra zachovalová

    OdpovědětVymazat
  2. U nas to vypada se zimnimi doplnky uplne stejne.Uz dlouho si lamu hlavu s tim,jak to vyresit.
    Snad bude mit pytel dlouhou zivotnost.
    N.i.k.y.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky! Moc ráda se zúčastním, pytle vypadají krásně a já jsem zrovna v procesu postupného odlehčování a uklízení domácnosti, takže na nějaké ty hračky pro malou by se hodil :) O Vánocích se těším hlavně na rozzářená očička naší malé princezny, dnes slaví rok a půl, takže to bude první Ježíšek, kterého si opravdu užije :) A to mi zároveň udělá největší radost. Díky za krásný a kvalitní blog a přeji celé Vaší rodince poklidný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě přidávám email hokee@centrum.cz

      Vymazat
  4. Zuzi, to je nádhera, úplně se nad těmi fotkami dojímám!:-) Vidět své výrobky zabydlené, no to je potěšeníčko!:)
    Soutěžícím držím pěsti a jsem zvědavá, co si výherce vymyslí za obrázek!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já na Fler taky pořád koukám :-) a vždycky si říkám, co bych si vybrala a proč mi tam někdo nekoupí nějakej dárek :-D musím to nadhodit doma :-D
    Poslední dobou tam nacházím moc hezké oblečení, ale nechce se mi za něj tolik utrácet, i když vím, že kvalita a česká výroba něco stojí.
    Hezký den!
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj je to moc krasna prace o vanocich se tesim na pribuzne a peceni pernicku jinak vsude likuji
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Papírový pytel na plyšáky mám také v plánu, chtěla jsem si ho dělat sama, ale na druhou stranu, proč ho nemít bez práce. Radost by do nového pokojíčku určo udělal, zatím máme plyšáky v přepravce... o.k.hanicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Také nas čekají první vánoce ve třech.. a pomalu začínáme plánovat dětský pokojíček, takže tam se na něj místo určitě najde :) kami.bohusova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si nejvic preju aby se ta dlouho protahovana rekonstrukce skoncila tesne pred vanoci a my si mohli zozsvitit strom v novem. katerinadurnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad, děkuji za tip... Po Vánocích každopádně pořídím, také jsem pořád přemýšlela, kam co uklidit a takové pytlíky by se nám moc hodily... :) Naše Vánoce budou druhé společné, ale první pořádné společné a moc se těším, jak si to všechno užijeme a jak to budu Čmeldovi všechno vysvětlovat a popisovat... skyscraper0801@gmail.com (všude likuji, kromě instagramu, tam nejsem :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, Veroniku sleduji už dlouho a jeden z jejich pytlů už si dlouho přeji, tak třeba se na mě usměje štěstí tady v soutěži :)
    Co by mi na Vánoce udělalo radost? Z materiálních věcí knížka L. Zibury, z těch ostatních asi to, aby byly děti zdravé, malá je po nástupu do školky pořád nemocná :(
    Děkujeme za soutěž, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné pytle, už nějakou dobu je mám na seznamu, že bych nějaký zkusila vyrobit, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Martina, makaface@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Zuzi, pytle jsou moc krásné, nedá mi to se nezúčastnit. :-) Já bych si letos na Vánoce přála, aby moje rodina a známí a vůbec co největší počet lidí přestali přepočítávat Vánoce na peníze, aby si dělali radost proto,že si chtějí udělat radost a aby všichni prožili Vánoce v klidu. :-) snad promineš trochu sentimentu. Markéta (hanuskovamarketa@seznam.cz)

    Měj krásný den!!!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Akorad detem zarizujem pokojicek, tak by se nam jeden takovy pytel hodil.
    Edubjakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásný. Momentálně u nas probíhá rekonstrukce pokojíčku a tak k Vánocům pořizuji doplňy a takový pytel by nám udělal velikou radost. Je moc krásný mauta87@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Zuzi, pytel vypada senzacne. Takovy doplnek do detskeho pokojicku. Na Vanoce uz se desne tesim. Az se Vanessce rozsviti ocicka ze stromecku a darku pod nim. A hlavne kvuli tomu, ze budu mit vsechny sve nejblizsi u sebe. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten by sa mi zišiel aby sme furt nehľadali kde ktorá rukavica a čiapka zapadli
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Po 10. rokoch nás aj s dvoma deťmi čaká sťahovanie do vysnívaného domu, po takomto pytlíku pre naše deti túžim už dávno, krásne by sa vynímal v novej detskej izbičke:-) anicka.kapcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. My mame na cepice a saly podobny latkovy pytel tusim z Nordic Daye s takovou mozaikou, nekdo (muz) nicmene nepochopil, ze to ma byt jako motiv, takze to vecne v predsini stoji tsk, ze ten vzor vubec nejde videt :-D Uloznych prostor neni nikdy dost, takze rada soutezim a pytle od Verci se mi moc libi.

    OdpovědětVymazat
  20. Edit:
    Vyhrává Elizabeth Green, gratuluju! :-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.