čtvrtek 22. prosince 2016

Dnes nosím Moishu

Pokud vás nošení baví stejně jako mě, určitě jste zaregistrovaly, že se na trhu loni objevila nová česká značka šátků Moisha. Mají ji na svědomí dvě maminky, které se v šátkovém světě pohybují přes 15 let a to je co říct. Řídí se heslem Made in Czech republic a proto dbají na to, aby všechny šátky i nosítka, která teď nově dělají, vznikaly jen v České republice (od tkaní, barvení až po samotné ušití).
A daří se jim to skvěle.

Na Moishu jsem četla jen ty nejlepší recenze a moc jsem si přála aspoň jeden kousek vyzkoušet a jak můžete vidět na fotkách, splnilo se mi to.



Představovala jsem focení ve sněhu, v zimní krajině, minulý týden to se sněhem ale  vypadalo dost beznadějně, i tak jsem muže ukecala, ať vezme foťák a jdeme se projít. Škoda, že začalo fakt sněžit asi dvě hodiny poté, co jsme se vrátili domů.
Na fotkách můžete vidět Moishu Zephyr Sunset, a můžu říct, že Moisha mě okouzlila. Je to první šátek s repreve, který jsem vyzkoušela a nosí se v něm prostě skvěle (mimochodem těsně před focením Áďa náhodou po dlouhé době vlezla na váhu a má skoro 15 kg a to už je celkem váha na nošení, na zádech se mi ale nosí pořád dobře. Pořad platí, že pokud má člověk kvalitní, dobrý šátek nebo nosítko, nošení dětí může být pohodlnou záležitostí).
Mínusy šátek nemá žádný, plusů hned několik. Je měkoučký a vůbec se nemačká, což ocení všichni ti, kteří stejně jako já nesnáší žehlení. Je nosný a přitom žádný deka. A v úvazu drží perfektně.



Je to můj šátek č. 24 a často se mě ptáte, který z těch, které jsem měla doma, je vlastně nejvhodnější a nejlepší. A já pořád s oblibou říkám a odpovídám, že srdcovkou pro mě jsou a budou Didymos India, ty jsou ideální jak na miminko, s příměsí i na batole.

Z těch ostatních, které mi opravdu uvízly v paměti, to je Sestrice Folk Cotton Candy, ten mi hodně připomíná právě Moishu a ty jejich folklórní vzory, to je pastva pro oči. Moisha mě nadchla svou nosností a tím, jak je šátek krásně měkký (hned se mi vybavil králíček Azurit tulící se s čerstvě vypraným nadýchaným ručníkem, tak nějak jsem si připadala i já). Diva Milano Essenza, o kterém jsem nepsala, protože se nám nepodařilo nafotit hezké fotky, je ten nejtenčí šátek, který jsem držela v ruce, taky skvělá volba na miminko i batole. No a Mum´s Era Symbio Laguna, o kterém jsem psala tady, to je pastva pro oči. Ten se musí líbit i těm, co o šátkování neví vůbec nic.



I když už má dítko skoro 2 a půl roku, nosí se stále hodně, je to lenoch (má být po kom) a věčně si stěžuje, že ji bolí nohy. Momentálně ale u nás vedou saně, když jsme se konečně dočkaly toho sněhu, jezdíme na nich i na nákup, sáňkujeme ráno, večer, v jakoukoliv denní dobu a na saních se vozí i do školky :-)

Do ledna si dám od internetu pauzu, abych si mohla užívat rodiny a vánoční pohody a tak mi to tak hezky vyšlo, že právě poslední příspěvek tohoto roku je o mých milovaných šátcích, což je téma, kterému jsem se na svém blogu chtěla věnovat nejvíc.

Mějte se krásně, pohodové Vánoce s vašimi nejbližšími a v novém roce se budu těšit!

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.