středa 22. února 2017

Kilo a půl vzpomínek

... přesně tolik váží naše fotky v albu za loňský rok.

Nedávno jsem psala článek o mém prvním pokusu PL a dočkala jsem se spousty krásných reakcí, což mi velikou radost.

Chápejte, když něco děláte úplně poprvé, každej večer trávíte tím, že jste na gauči zahlcení haldou fotek a kartiček a bojíte se zvednout, protože by se to všechno pomíchalo a mohli byste začít znovu...A pak se vám ten výsledek líbí, fakt moc. A hrozně vás to začne bavit. A pak vám někdo napíše, že je to to nejhezčí PL album, co kdy viděl. To prostě neuvěřitelně potěší.

Jsem narozená ve znamení blíženců a řekla bych, že všechny lidi stejnýho znamení spojuje jedna věc, že se nadchnou pro spoustu věcí, ale minimum z nich pak dokončí.


Já toho ve svým životě zkoušela dělat tolik, že by to vydalo na román, nadšení mi ale vydrželo ale jen pro pár věcí. Trošku jsem se u PL bála toho, že jsem do toho investovala fakt dost peněz (pořád nechápu, co je na tom tak drahýho, když se jedná jen o šanon, plastový obaly a papíry) a že mě to za chvíli omrzí...
Myslím, že můžu říct, že se tak nestalo, album za rok 2016 jsem udělala celkem rychle a už mám rozpracované album pro rok letošní. To už určitě půjde líp, protože nebudu muset vzpomínat co jsme dělali před rokem a kde všude jsme byli a chronologicky si všechny ty vzpomínky seřazovat...
A tak mám pro vás ještě na ukázku pár fotek z loňského alba, máme ho konečně kompletní. Doplnila jsem ještě nějaké letní fotky, vzpomínala jsem ale hlavně na podzim a zimu. 





I na fotkách jde vidět, jak mi Áďa ráda asistuje. Často si album vezme a zavolá na mě: "Maminko, pojď se dívat!"





Pořád se držím hesla, že míň je víc, snažím se, aby kartičky ladily. Ať už k ročnímu období nebo k tématu.



Zaznačuju si i to, co jsme kdy dělali kolem domu. A nejsou to fotky mého ztrhaného muže a táty v montérkách, často jsem si je fotila až při západu slunce, takže ani nešli vidět.



Loňský podzim u nás byl ve znamení ořechů. Áďa si je naprosto zamilovala, chodily jsme pravidelně do vinohradu, kde stojí obrovský ořech, sbíraly a louskaly a domů si nosily plný koše... Jsou to takový detaily, na který si vzpomenu třeba za rok, ale za deset let už možná ne. Takhle nezapomenu nikdy.



A taky všechny ty premiéry...





A o těšení na Ježíška...



Některé kartičky jsem doplnila výseky, ale snažím se to nepřehánět. Sem tam ale tyto maličkosti vypadají kouzelně.



Všechny kartičky jsem nakoupila na Paperamo, těch českých není na trhu tolik, ale právě v tomto e-shopu je jich na výběr dost a je z čeho vybírat.
U předešlého článku jste mi psaly, že jsem vás inspirovala natolik, že jste se rozhodly taky začít.
Tak jak jste na tom? :-)

Z.

6 komentářů

  1. To je taková nádhera!!! �� Já Zoence udělám nová alba, tohle je tak kouzelné!!!! Jenže takhle krásně se jí to nikdy nepovede. Máš tak krásné fotky. ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci,moc dekuju.Neboj se toho a zkus to,ten vysledek stoji za to.Mate taky mraky krasnych fotek,tak je skoda je nezuzitkovat ☺

      Vymazat
  2. Krásný... Taky bych měla naše fotky zpracovat... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, máš to opravdu dokonalý! Špičkové fotky, vkusné ladění s kartičkami a celé je to takové nepřeplácané. Já jsem zatím zvládla zálohu fotek v PC, roztřídění do alb takové hrozné hromady,co jsem měla dávno doma, nakoupila jsem alba a další materiál pro nová alba kluků (scrapbook) a hlavně - dnes mi dorazil nový foťák! Reklamovali jsme starý, vrátili nám peníze, tak jsme připlatili za lepší (pomohl dTest, sama se v tom moc nevyznám), je to teda kompakt, ale vypadá dobře, teď se s ním musím naučit:-)
    Ještě jednou díky za nakopnutí i článek o focení, děti tak rychle rostou, že to stojí za to zachytit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ady, dokonaly bych to rozhodne nenazvala, dost mi to kazi moje pismo, ja silene hrabu a temer nikdo z rodiny po mne nic neprecte. Tady se opravdu snazim psat hezky, ale stejne maji ostatni lehce problem to precist :-)
      At se brzy seznamis s fotakem, dobre nastuduj manual a pak to pujde samo :-) Ja dnes po delsi dobe vyrazila s Adou a fotakem ven, bylo tak krasne, zrovna zapadalo slunce...Tak mam aspon dalsi fotky na unor do noveho alba :-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.