středa 1. února 2017

První pokus PL-jaro a léto 2016

Slíbila jsem, že se podělím o výsledek prvního pokusu Project Life.

Tady je.

Mám hotovou první půlku roku 2016, zabralo mi to asi týden (vybrat fotky, udělat koláže fotek, vybrat materiál a pak po večerech jen skládat, stříhat, zasouvat fotky do kapes a připisovat poznámky).








Často si album prohlížím, něco málo pozměním, dopíšu poznámku, vyměním kartičku tak, aby barevně ladila s fotkami... Ale zdá se, že mám hotovo a s nynějším stavem jsem spokojená. Na cestě mám už fotky za podzim a zimu, takže za chvíli budu mít album hotový (jde to rychleji, než jsem čekala, i když pídit se po vzpomínkách rok zpětně dá trochu zabrat).







Mám album v rozměru 15x20 cm, kam se dávají buď fotky klasického formátu 10x15 nebo 3x4. Z většiny fotek jsem si udělala koláže tak, aby po rozstřihnutí měly právě formát pro menší kapsu. Dá se ale rozstřihnout i fotka o klasickém formátu, rozdělí se do dvou menších kapes a vypadá to hezky.


Nakoupila jsem i pár drobností jako enamalové tečky, výseky, nálepky...Některé fotky nebo karty to hezky doplní, ale se zdobením to nepřeháním. Nechci, aby to působilo přeplácaně.







Je to radost, je to zábava a ten výsledek je fakt super! Na netu je spousta článků a videí, jak si project life zpracovat, já něco málo prošla, ale pak jsem si stejně udělala svůj systém. Až mi čas dovolí, napíšu o tom článek. 

 Teď se jdu vrhnout na článek o focení a úpravě fotek, který mám na seznamu už pěkně dlouho.

Z.


16 komentářů

  1. Ty bláho, Zuzko!!! Tohle je nejkrásnější project life, který jsem viděla. Máš to neskutečně vkusné, nepřeplácané, přesně podle mého gusta. Úplně jsi mě tím nadchla!!!!!! Mohla by jsi mi prozradit, kde nakupovat, abych měla "dobrý základ" ? Moc Tě chválím, vážně velmi povedené!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláry, moc děkuju, ani nevíš, jak jsi mě potěšila. Fakt jsem se snažila to sladit :-D

      Album mám toto http://www.nemravka.cz/cz/eshop/detail/scrapbook/alba-a-bloky/alba-a-bloky/scrapbookove-binder-album-simple-stories-15-x-20-cm-robin-eggs-stripe.html
      Kapsy ze stejnýho e-hopu. Chtěla jsem menší formát na začátek, ale vlastně mi to vyhovuje, protože pokud jsou na stránce max 4 fotky, daří se mi sladit ty barvy, kdyby jich tam bylo víc, byla by to těžší práce.

      Na karty jsem dávala odkaz v předešlém článku, Paperamo je má prostě nejhezčí. Jemný, vkusný, myslím, že by se přesně hodily i ke stylu tvých fotek.

      Mají tam i nějaký startovací sady, ale po tom jsem nepátrala, vybírala jsem jen to, co se mi líbilo.

      Vymazat
  2. Je to úplná nádhera! Naprostá paráda.... A teď mi ještě prozraď .."6.6. Máma má narozeniny".... To ty máš narozky? Pokud ano, tak jsi narozena ve stejný den, jako moje Julie :) ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kecáš! To snad není možný :-)
      6.6. jsem já, věčně rozlítanej blíženec :-)

      Vymazat
    2. To je fakt dobrý :D ano ano, myslím, že u Julci jde ten blíženec cítit už teď... Zuzi to jsou náhody fakt :D

      Vymazat
    3. Jeste ze ten kun existuje,my se fakt hledaly :-)

      Vymazat
  3. Ty jo to je rychlovka, mne vzdy vse tak dlouho trva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se pro něco nadchnu, tak jedu :-)

      Vymazat
  4. Máš to překrásné! A musím přiznat, že jsi mi nasadila brouka do hlavy, už tvořím koláže a na poště mám balík s dobírkou 1200,- :-P
    Mám trochu jinou představu, líbí se mi fotky lepené na papír, ale určitě je taky doplním našimi vzpomínkami, než mi splynou.
    Ale chci ti poděkovat, že jsi mě opět inspirovala a nakopla;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, není vůbec zač :-)
      Já už do toho narvala peněz a to mám jen půlku jednoho roku, děs běs.

      Vymazat
  5. Zuzi máš to hrozně hezké. Krásně to k sobě ladí a není to vůbec přeplácané, prostě ideál :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je ale krása! Tak vkusný PL jsem snad ještě u nikoho neviděla, úplně jsi mě nahlodala, abych taky začala... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, to je opravdu moc povedená práce... :) To bude mít Adélka super památku! :) Moc se mi to líbí! :) Jste, Zuzi, opravdu moc šikovná! :)
    Hezký den, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzi, to je pecka! Už se nemůžu dočkat, až ho uvidím naživo. Musím ti zopakovat, že jsi neskutečně šikovná! :)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.