pondělí 1. května 2017

Fashion revolution

Možná jste na sociálních sítích zaznamenali, že tento týden probíhá Fashion revolution.  O co jde? O to, aby se lidé zamysleli nad tím, co si oblékají, kde nakupují a jaké podmínky mají ti, co šijí vaše oblečení.

Nejsem světice a nebudu si na ni hrát. Sama šít neumím a kdybych měla všechno oblečení pro sebe i pro Áďu kupovat od českých výrobců, nedoplatím se. Nakupuju hlavně v sekáčích a kombinuju to právě s kousky šitými doma. Samozřejmě občas nakupuju i v řetězcích, nikdy mě ale nepostihla nakupovací mánie tak, abych někde stála frontu při výprodejích nebo brzy vstávala jen proto, abych ukořistila nový kousek do šatníku. Nikdy jsem nebyla v Nextu, Lindexu ani Zaře. Na značky si vůbec nepotrpím.


Nejradši vybírám na Fleru, odkud je i tento kočičí set. Áďa kočky miluje , když se jí někdo zeptá, jaký zvíře by chtěla doma, odpovídá, že právě kočičku. A tak jsem jí vybrala aspoň kočičí oblečení. 


Moc ráda vám doporučím paní, která šije pod značkou BA-MI. S kvalitou a provedením jsem maximálně spokojená, čepku i nákrčník dítě nosí denně a všem se moc líbí. Vybrat si můžete ze spousty krásných vzorů, látek, můžete si namyslet cokoliv. Já objednala čepici, nákrčník a legíny.




A když už jsme u toho Fleru, dám vám pár tipů na prodejce, se kterými jsem byla opravdu spokojená. Jak s komunikací, tak se zbožím, které mi domů došlo.

Od Eminni má Adélka pár kalhot na spaní, objednávala jsem dnes tolik oblíbené turky, psala jsem o nich tady. Má je doma skoro rok, pořád dobře sedí.

Pavorky jsem před rokem objednávala capáčky na doma, článek o nich si můžete přečíst tady.

Od Jožánka jsem měla nosící bundu a doporučovala jsem ji, kde to jen šlo. Nosící oblečení je všeobecně dost drahý, tahle bunda mi přijde jako dobrý kompromis. Využila jsem ji od podzimu do jara a i v zimě nám zima nebyla.

Od Akromis jsem si kupovala krásnou tylovou sukni, nejhezčí, co jsem kdy měla. Měla jsem jí jen dvakrát, na focení a na svatbě, nedávno jsem ji prodala kamarádce, protože mi bylo líto, že mi jen visí ve skříni a nemám ji kam nosit. Až se ale jednou vrátím do práce a budu ji mít kam nosit, určitě si zase nějakou pořídím :-)

Co vy, máte nějaký tip na prodejce, ke kterému se rádi vracíte?
Budu ráda, když se podělíte.

Z.

2 komentáře

  1. Tak na Fleru mám výbornou zkušenost s paní, která prodává zboží pod značkou DupeTo. Kupovala jsem u ní pro dcerku kukličky. Jednu na jaro/podzim a jednu zimní. Spokojenost maximální :-) Jinak věci na dcerku především dědíme. A na sebe - dříve jsem si některé kousky ušila (na to teď není tolik času), dalším zdrojem jsou sekáče a občas klasický obchod. Snažím se když už dávat přednost českým výrobcům, ale není jednoduché takové zboží najít. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křížulka mě předběhla, taky jsem chtěla moc doporučit DupeTo, mají krásné věci, latky jsou i po stovce praní pořád pěkné. Mela jsem od ní už třikrát kukly (dvoje zimní s merinem, jedny slabé jarní), dvoje teplacky a jedny zimní softshelky. Vše úplně super.

      A díky moc za tipy :)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.