neděle 21. května 2017

Letní mini botník II

Adelína si ve čtvrtek venku poprvé sundala boty, celý dopoledne běhala bosá a to značí jediný. Léto je tu! (Aspoň co se teplot týče). 
Na letošní letní sezónu jsem pro ni nakoupila troje boty, který nebyly drahý, jsou skvělý v poměru cena/kvalita a tak se podělím o zkušenosti. Pro mě je nakupování dětské obuvi tak trochu věda. Nějak zkombinovat všechny požadavky tak, aby boty nestály majlant, aby něco vydržely, aby se dítěti líbily, aby byly lehoučký...

Za dobrou značku se platí, to je tak ve všem. Dají se ale najít kompromisy dobré ohebné a lehké dětské obuvi, která není předražená. A já vám dám pár tipů.

Občas prolítnu BF skupinku na Facebooku, kde se sem tam objeví tip na kompromisní boty. Nesplňují všechny požadavky BF, ale obuv je lehká, ohebná do všech stran, člověk ji sežene v běžně dostupných obchodech a na občasný lítání na hřišti nebo do písku to naprosto stačí. Navíc jsem konečně sehnala i botky pro Áďu na svatbu, po kterých jsem pátrala fakt dlouho.
Ale popořadě...


Loni jsem o výběru letních bot psala psala tady. Sandálky Tikki mám v plánu koupit zase, protože jsem s nimi byla moc spokojená a to nejen já, ale hlavně Áďa a o to jde především.

Sehnat vyhovující boty pro dítě na svatbu se mi zdálo jako nadlidský úkol. Chtěla jsem je v bílé barvě, chtěla jsem něco ve stylu balerínek, nechtělo se mi do nich investovat moc peněz, protože tento typ bot Áďa prostě neunosí. A nakonec jsem je našla v H&M. Sedí ji skvěle, vypadají krásně, tím, jak mají tenkou podrážku, bych je přirovnala právě k Tikki, mají i širokou špičku, aby prsty měly dostatek prostoru. A jsou shchovaný hodně hluboko ve skříni, jinak by je Áďa okamžitě vzala a vytáhla je na písek :-)




Dalším kouskem jsou tyhle zajíčkové nazouvací tenisky. Je to vlastně stejná řada bot, o jaké jsem psala už loni, jsou opět z H&M, jen je zdobí králíčci, který u nás teď děsně frčí. 



Poslední boty jsou z Tesca, dostala jsem na ně tip právě ve FB barefoot skupině, jsou to opět boty lehký, ohebný a pokud se za sezónu zničí, těch 300 Kč mi fakt líto nebude. Dítě je má na písek, do školky, na zahradu. Vzala jsem je rovnou dvoje, jedny i na příští rok. Jedinou nevýhodou je to, že si člověk může vybírat jen ze dvou barev, z modré a neonově oranžové, která teda nepatří mezi moje oblíbený barvy.



Člověk by se při výběru obuvi pro dítě měl řídit taky tím, po jakém povrchu dítě nejčastěji chodí. Jestli jsou to chodníky, stezka v lese, pole...V našem případě je to právě pole, zahrada (tam dítě tráví tak 80% času) a šílená nerovná panelka v naší ulici. Podle toho boty taky vypadají, ničí se rychle, jsou věčně od hlíny. Všechny tyhle boty jednou za čas vyperu v pračce (jen na 15 minutový program), dám vyschnout a jsou zase jako nový.

Na létě mám moc ráda to, jak je najednou dítě naprosto svobodný. Adel by nejradši lítala venku jen v tričku a kalhotkách, automaticky venku sundává boty (nikdy jsem ji k tomu nenutila, neukazovala, dělá to tak odmala a krásně to ukazuje to, co je pro lidskou nohu přirozený).V týdnu jsem celý dopoledne strávila venku před domem, plela jsem trávník, zatímco Áďa se válela v hromadě písku, sundala si boty a lítala střídavě po chodníku, po písku, v hlíně a v kamení. Hotovej senzorickej koberec zadarmo :-) A nejvíc mě dostalo, jak si sama pro sebe říkala "to je tááák příjemný"! A tak by to mělo být i s obuví. Aby se v ní dítě cítilo přesně tak, jako když lítá venku bosky.

Z.

1 komentář

  1. Děkuji za tipy na capacky:-) Ceny jsou skvely a capacky vypadaji hezky :-)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.