neděle 14. května 2017

Povila

Před nedávnem jsem se vlastně náhodou dostala k tomu, abych nafotila jarní kolekci jedné české značky, kterou bych vám dnes ráda představila.

Spojila se láska k Brnu, láska k módě a minimilastický design a vznikla z toho značka Povila. Stojí za ní Míša, maminka dvou dětí, úžasná a milá osoba, se kterou jsme si sedly, jak bychom se znaly už dlouhá léta. A zjistily jsme, že toho máme hodně společného.




Při plánování celého projektu se Míša držela od začátku do konce konceptu Slow fashion, tedy záleželo jí na tom, aby šaty od A až do Z vznikaly v Česku. Od tkaní látky, přes střih, šití i balení. A povedlo se. Všechny šaty i tílka, které Povila nabízí, vznikají v Brně.


A protože je Míša mámou, přemýšlela, jak usnadnit život kojícím maminkám, které mají rády elegantní oblečení a hledají kompromis, jak vypadat hezky a přitom mít na sobě oblečení uzpůsobené kojení. Všechno oblečení této značky je ušité tak, aby v něm maminky mohly pohodlně kojit. U tílek jsou všité průstřihy, které na první pohled nejsou vůbec vidět, šaty mají zase na bocích rozepínací zipy.


Povila nabízí oblečení minimalistické, jednoduché, nadčasové. Takové, které využijete v době kojení a troufám si říct, že i v době těhotenství, a které později můžete nosit do práce, i tam, kde se vyžaduje přísný dress-code, do divadla, kamkoliv... Hodí se prostě pro každou příležitost.



Šaty jsou ušité z kvalitního materiálu, takže u nich nehrozí (což se u konfekce často stává), že se po třetím vyprání srazí nebo vytahají. Všechny kousky jsem při focení měla na sobě, takže můžu čestně prohlásit, že se jedná o opravdu kvalitní oblečení , které se krásně nosí. Látka, ze které se šaty šijí, má atest bezpečnosti pro děti do tří let. Jedná se o směs viskózy a elastanu, díky tomu jsou šaty i jednoduché na údržbu.
I při vymýšlení střihu Míša myslela na věc, kterou maminky často řeší. Šaty mají v oblasti břicha mírné nařasení, takže krásně schovají poporodní kila.




 A jak focení probíhalo?

Fotilo se v jednom menším ateliéru v Brně a i přesto, že ateliéry opravdu ráda nemám, cítila jsem se moc dobře, hodně jsme se při focení nasmáli a já na to ráda vzpomínám.
Trošku jsem trpěla, když jsem na sobě měla lodičky, protože veškeré boty na podpatku jsem už s botníku dávno vyřadila a nejsem na to zvyklá.

No a abych věrné čtenáře mohla nějak odměnit, mám pro vás slevu. Pokud si objednáte cokoliv od této značky , ať už na Fleru nebo na e-shopu Povila, po zadání kódu Unasdoma, získáváte 10% slevu. Povila je i na Facebooku, tak ji můžete podpořit tím, že ji dáte like a vždy se včas dozvíte o novinkách, slevách a aktuálním dění.
A pokud se třeba chystáte na Mintmarket v Praze, 20.5. se tam můžete s Míšou potkat osobně a všechny kousky omrknout.

Já takovým lidem, co se nebojí plnit si svoje sny, moc a moc fandím. A přeji Míši, aby si její oblečení našlo spoustu spokojených majitelů. Zaslouží si to.

Z.

Okomentovat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.