pátek 9. června 2017

Narozeninová soutěž

Před pár dny jsem měla narozeniny. Poslední rok, kdy můj věk začíná dvojkou, pak už mě čeká ta obávaná třicítka . Dostala jsem sladkou pusu od manžela i mé holčičky, Adélka mi natrhala kytici lučního kvítí a doma na mě čekaly ryze praktický dary. Parní čistič (ten jsem si přála) a neviditelný obrubníky do dětskýho hřiště (to už jsem si nepřála, to byla jen taková zkouška, jak se na to budu tvářit :-))

Taky je to už dva roky, co píšu blog, takže slaví narozeniny i moje psaní. Dennodenně mi dělají radost vaše milé komentáře a já vám za ně děkuji.
A jak už víte, čeká oslava i Adélínku. A to je důvod k tomu, abych radost udělala i vám, připravila jsem pro vás malou soutěž.

A tak zatímco já budu o víkendu slavit narozeniny s mojí rodinou, vy si na blogu můžete zasoutěžit.


Znáte Rajče? Místo, kam můžete ukládát vaše fotografie a sdílet je se svojí rodinou nebo přáteli? Já myslím, že nemusím představovat. Přiznám se, že Rajče pro sdílení fotek nepoužívám a donedávna jsem ani nevěděla, že nabízí mj. i fotoslužby, můžete si u nich nechat udělat fotoknihu, kalendáře, pexeso...
Já jejich služeb využila a jedním z dárků pro Adélku je právě pexeso z našich fotek. Je krásný a doufám, že se bude naší brzy tříleťačce líbit, pexeso hraje moc ráda.
A abych udělala radost i vám, mám tu pro vás 3 vouchery v hodnotě 200 Kč právě  na fotoprodukty od Rajce.net.
Pokud si pak objednáte třeba pexeso, můžete se těšit na balíček 32 hracích kartiček o rozměru 5x5 cm. Oceňuji zakulacené rohy a laminování povrchu pro delší životnost pexesa. Já vybrala průřez fotek za 3 roky Adélčina života, přidala i naši svatební fotku, Áďa na svatbu pořád ráda vzpomíná. S kvalitou jsem moc spokojená a už se těším, až si zahrajeme :-)





A jak se do soutěže zapojit?

1) Sledujte mě na Facebookových stránkách blogu
2) Zanechte mi pod článkem nějaký komentář
3) Nezapomeňte připsat i váš e-mail
4) Soutěž potrvá týden, 16.6. večer zveřejním na FB vítěze a budu vás kontaktovat e-mailem
5) Platnost poukazů je do 10.7., končí tedy v den Adélčiných narozenin :-)

Budu se těšit a věřím, že třem z vás vouchery udělají radost.

Mějte krásný víkend,
Z.

12 komentářů

  1. To je úžasný nápad, bylo by super mít pexeso s fotkami :) slunicko1321@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jo, konečně taky něco napíšu;) O tomhle blogu mi řekla kamarádka tak před třemi měsíci a už jsem ho stihla celý přečíst. Díky,byl (a je) to příjemně strávený čas;) zuzana.rolederova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už nečtu nic jinýho :-D Zuzi, jsem ráda, že se líbí :-)

      Vymazat
    2. Zuzi, diky za milej komentar, me hned napadlo, ze to bude urcite nekdo od Anicky, ktera mi dela reklamu :-)

      Vymazat
  3. Jů, tohle mě teda tady hecuje k prvnímu příspěvku. Taky chceme fotkové pexeso :-)
    Je teda blog sleduju už dlouho, a hlavně podle vás peču ten nejvíc nejlepší jablíčkovej koláč.
    Příspěvek o svatbě mě samozřejmě dojal... to tak ale mám všeobecně se všema svatbama :-) ta vaše musela být ale opravdu kouzelná! :-)
    m.stastna@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rada, ze se vam na blogu libi :-)
      Me nikdy prispevky o svatbach nedojimaly, dokud jsem to neprozila sama. A kouzelna byla :-)

      Vymazat
  4. Pexeso je parádní.. taky by se nám takové líbilo :-)
    anna.hudranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. to je tak super nápad :D Zkusíme štěstí :)
    Hana hana.dlouha125@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na Rajče nahrávám fotky dětí od jejich narození, už to bude 7 let... Dělám to vlastně kvůli babičkám, ať se můžou kochat fotkami z pohodlí domova a ať ví, co se u nás děje :) Zkusím štěstí a zahraji si o možnost nechat si udělat z fotek pexeso :)
    FB: Lenka Jaskova
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si rada zasoutěžím.
    edubjakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Teda super napad. O foto pexeso si rada s Emm zasoutezim ;) kuznikovagabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pexeso jsem si udělala z fotek doma sama už před několika měsíci (vytiskla a zalaminovala), ale neuškodilo by mít doma něco profi... :) Také zkusím štěstí a je to super nápad! :)
    Pěkné dny, Peťka :)
    skyscraper0801@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.