pondělí 12. června 2017

Polaroidlove

Vždycky jsem si ho hrozně moc přála, nikdy jsem ho neměla a tak jsem si ho aspoň na jeden den půjčila. O čem je řeč?
 O polaroidu.

Na zachycení každodenních momentů, na oslavy nebo na svatbu je to perfektní věc. Já polaroid na svatbu nekupovala, ale půjčila jsem si ho u Polaroid Love a jsem moc ráda, že máme na náš den hezkou památku v podobě těchto malých fotek. 



Pokud se vám nechce investovat do polaroidu a do filmů, máte možnost si tento foťák na pár dnů půjčit a to právě u Polaroid Love. Stačí si ho zamluvit s dostatečným předstihem a pak už si ho jen vyzvednout v Praze nebo v Brně a můžete fotit, fotit, fotit. Výhodou je, že platíte jen za snímky (100 fotek nás vyšlo na 2200 Kč). 

Koupila jsem si album na fotky (odkaz tady), na stůl nachystala lepidlo (můžete samozřejmě použít i různé pásky, růžky na fotky, co se vám líbí), fixy a propisky, rozdala instrukce a výsledkem je krásná kniha vzpomínek, kterou rádi listujeme.


 Na svatbě jsme samozřejmě měli i fotografku, ale ta tam byla jen do 5 hodin, poté, co jsme si odtancovali první novomanželský tanec, odjela, a tak máme aspoň dokumentaci i z večerních hodin právě díky polaroidu.



A když jsme si pak další den prohlíželi fotky a přání, měli jsme radost, že se toho hosté chopili a opravdu poctivě fotili :-)







Co vy? Máte někdo polaroid? Fotíte pravidelně? A taky vás ta malá krabička odjakživa fascinovala tak jako mě? :-)

Z.

3 komentáře

  1. Loni jsme na nasi kvetnove svatbe meli take polaroid. Je to skvela vec! Hoste nam jako prekvapeni vytvorili vzpominkovou knihu behem odpoledne a my hned vecer mohli listovat a kochat. Oproti fotografce jsou fotky nedokonale ale o to cenejsi a nakonec i krasnejsi. Maji dusi! Za tento skvely napad i provedeni, patri moji nejuzasnejsi svedkyni!
    Ps: tvuj (mohu tykat?) blog, ctu jiz par mesicu a moc me bavi! Je takovy normalni v tom nejlepsim slova smyslu. Je o pohodovem zivote s ditetem, ktery take sama ziju a je pro me plny inspirace a pohodoveho cteni ke kojeni :) diky! Ivet

    OdpovědětVymazat
  2. Ivet (s tykáním souhlasím :-)), moc děkuju za milý komentář.
    Chtěla jsem psát o normálním životě, nehraju si na žádnou stylizaci, tak pokud se mi to daří, mám z toho radost.
    Ať se ti tu líbí i nadále :)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak polaroid se mi taky vždycky líbil...

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.