pondělí 31. července 2017

Svatební momenty

Od svatby už uplynuly dva měsíce, já mám konečně úplně všechny fotky a tak jsem zase tak trošku ve svatební náladě :-) Trošku se zpožděním, ale to nevadí. A zrovna dnes nám došlo svatební oznámení na další svatbu, letos už pátou. Ta sezóna je fakt nabitá.

Konečně se taky můžu pustit do vyvolávání fotek, plánuju svatební album ve stylu Project Life a jeden fotoobraz do ložnice.

Je škoda ty fotky nechat jen tak ležet v počítači.

Máme zachycených spoustu krásných momentek a svatebních detailů, o které se s vámi ráda podělím a pokud vás svatba čeká a jste z okolí Brna, tak v článku najdete spoustu tipů na dodavatele.




Pravidelní čtenáři ví, jak moc mě přípravy bavily, jak jsem si právě na těch detailech dala záležet a myslím, že se mi povedlo je sladit tak, aby utvořily jeden hezký celek. Měla jsem sice naplánovaných ještě spoustu věcí, ale na ty už pak den před svatbou nebyl čas a ani nálada. Protože jsem většinu věcí dělala já, tak už jsem pak chtěla odpočívat a ne do noci řešit výzdobu.

 Ono se stejně říká, že hosté si nebudou pamatovat, jestli ubrousky na stole byly bílý nebo strakatý a jaký kytky byly ve vázách, ale budou mít na paměti hlavně to, jaká panovala nálada (a možná jim utkví v paměti, jaký bylo jídlo a pití). A to si myslím, že se u nás povedlo tak, jak jsme si přáli, ke spokojenosti všech ostatních :-)

 Jediné, do čeho se mi nechtěl investovat čas, byla výzdoba obřadu.Tu nám dělala brněnská svatební agentura Dream agency, pokud vás svatba čeká a jste z Brna a okolí, vřele doporučuju. Vše bylo dle našich představ.



Výhodou venkovních obřadů je to, že si vše můžete naplánovat tak, jak chcete vy. Chtěla jsem jednoduchou výzdobu ve stylu juty a krajky, květiny jsme si zajišťovali sami, respektive den před svatbou jsme otrhali u rodiny, sousedů a známých všechny pivoňky v zahradách.

Ty malý vázičky a vůbec veškerý sklo na výzdobu jsem sháněla a kupovala já, pokud by to někomu do budoucna hodilo, jsou z tohoto e-shopu. V Praze je vyzvedával manželův kamarád, stál hodinu v zácpě, přišel pěkně pozdě do práce, ale řekl nám, že pokud se na svatbě bude dobře bavit, tak nám to odpustí :-) A odpustil.

Takže já sehnala materiál a zatímco mě vizážistka líčila, slečna z agentury chystala místo na obřad. Brána, židle a jutové mašle byly z agentury.



Jak už jsem psala několikrát, pro místo naší svatby jsem si vybrala obec, kde bydlí moje babička a kde jsme nějakou dobu bydleli i my s Adélkou, než se nám postavil dům. Spousta hostů byla z místa nadšená, nebyl to žádný luxusní resort a rozhodně to není místo uzpůsobený pro svatby, ale my to tam máme moc rádi a tak jsme chtěli říct naše ANO někde, kde se cítíme dobře, na místě, ke kterému máme určitý vztah. Hned za areálem je obrovský kostel, v okolí vinohrady, všude ticho, klid a pohoda. A přitom je to v centru obce.






Svatební kytici pro mě, Adélku a pro maminky dělalo květinářství s moc sympatickou filozofií Kvítí z lesa. Nechala jsem floristce víceméně volnou ruku, chtěla jsem kytku nepřeplácanou, takovou, aby vypadala, jako když si ji člověk natrhá na zahradě. A přesně taková byla.

Sice špatně snášela to horko, který provázelo naši svatbu a ta velká bílá rozkvetlá pivoňka mi začala opadávat hned při obřadu, ale do večera přežila a to je hlavní. A na památku jsem si ji usušila a každej den se na ni dívám...




Na čem jsem si fakt dala záležet byl catering, nakonec jsme zvolili Rychlík catering z Brna a bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí vůbec. Vybírala jsem na základě recenzí, dala jsem na první dojem ze schůzky s paní majitelkou a vyplatilo se.  Na jídle nešetřím ani v běžném životě, chtěli jsme něco, co třeba naše babičky a tetičky nikdy v životě neochutnaly. Připravili pro svatebčany malý občerstvení před obřadem, oběd a i večerní raut, kdy se u nás grilovalo, ale nechyběly samozřejmě i klasický řízky, bez těch by to snad ani nešlo :-)



Na stole nechyběly svatební koláčky, na každého hosta v talíři čekalo překvapení se svatebními čokoládkami s naší etiketou, ty jsem si chystala sama (stačilo jen nakoupit balení malých čokoládek, co se běžně dávají v kavárnách ke kávě, natisknout si etikety a pak několik večerů lepit, lepit a zase lepit).
Jmenovky a vůbec všechny tiskoviny jsou dílem úžasné grafičky Peti.








A ty sladkosti!
Neměli jsme klasické zákusky, ale mini dezerty od našeho oblíbeného místního cukráře Dolce Passione a já ten den snědla sladkýho jak nikdy v životě.
Vybrali jsme cupcakes z červené řepy, italské dezerty na styl panna cotty do skleničky, řezy z mrkvového dortu, tartaletky a čokoládový pralinky s různými příchutěmi (o těch se mi zdá ještě teď :-). Bude to znít jako klišé, ale dezerty od pana Beránka z Dolce Passione jsou prostě naprosto bezchybný. Jak vizuálně, tak chuťově. To se musí zažít.





Na sladkém baru pak byly ještě makronky, cupcakes a domácí sušenky od cukrářství Sladké chvíle, o těch jsem vám psala nedávno v článku o Adélčině oslavě. Brali jsme od všeho jen trošku, aby hosté opravdu mohli ochutnat něco, co třeba v životě neměli, nehráli jsme na kvantitu, ale na kvalitu. A bohatě stačilo, ještě nám spoustu dezertů zbylo.

Dort byl úplně jednoduchý, za skvělou cenu a všem moc chutnal. Sháněla jsem ho skoro na poslední chvíli, paní cukrářku bych si podle webových stránek zřejmě nikdy nevybrala (odkaz tady), ale byl přesně takový, jaký jsem si ho přála. Lehký, čokoládový, se sezónním ovocem. Vendulko, díky za tip! 




Svatební víno dělal můj bratranec a s politováním musím říct, že už jsme všechny zásoby dopili. A že těch lahví bylo.



Co mám ovšem nejradši jsou takový ty svatební detaily...




O svatebních novinách jsem vám psala tady



A hlavně momentky, u kterých se člověku vykouzlí nevědomky úsměv na rtech a prožívá to znovu a znovu.




Líčila mě vizážistka Katka Hrabalová, o nikom jiném jsem ani neuvažovala a make-up mi vydržel až do rána. Odvedla úžasnou práci.



















S odstupem času bych možná udělala pár věcí jinak, spoustu detailů mohlo být víc dotažených do konce, ale to si člověk řekne vždycky. Nechtěli jsme žádnou noblesní svatbu, chtěli jsme jednoduchou vesnickou svatbu, kde to bude hlavně o lidech a o dobré náladě. A to se nám splnilo.

Pokud to čte někdo z vás, kteří jste na svatbě byli, tak ještě jednou díky. Díky za tu úžasnou atmosféru a pohodu, která celé svatbě vládla.

Z.

6 komentářů

  1. Nádherné fotky! :) A ty jsi na všech strašně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne, proste je videt, ze jste si to uzili ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky,Hani,dala bych si to klidne znovu :-)

      Vymazat
  3. Čekání na fotky se vyplatilo, jsou krásné :) Tak Zuzi, co jsi měla v hrníčku, vodu nebo víno? Z té fotky jsem to nedokázala dešifrovat :)) Klára L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasne, ze vino :-) Proto se tak usmivam :-)

      Vymazat

Latest Instagrams

© U nás doma. Design by Fearne.